اخبار


دومین باخت یاران اسفندیار در لیگ والیبال روسیه

تیم والیبال اورال اوفا در هفته سیزدهم لیگ روسیه باخت. تیم اورال اوفا که این فصل، امیرحسین اسفندیار پشت خط زن ملی‌پوش ایران را دارد، بعد از باخت هفته قبل، هفته سیزدهم به مصاف لوکوموتیو نوو رفت و با نتیجه سنگین ۳ - صفر با امتیازات ۲۵ - ۲۱، ۲۵ - ۲۰ و ۲۵ - ۲۳ باخت. امیرحسین اسفندیار ۹ امتیاز از حمله و سرویس برای تیمش گرفت. اوفا با دومین باخت پیاپی با ۹ پیروزی و ۴ شکست تیم پنجم لیگ روسیه است.

هراز آمل، قهرمان نیم‌فصل لیگ والیبال شد

تیم والیبال لبنیات هراز آمل در پایان هفته یازدهم با شکست شهداب یزد، قهرمان نیم‌فصل شد. این هفته 7 دیدار در شهرهای آمل، اردکان، گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد و تهران برگزار شد که تیم پاس گرگان در بازی خانگی مس رفسنجان را با نتیجه 3- صفر با شکست بدرقه کرد. تیم هراز آمل صدرنشین جدول تا پایان هفته دهم، با برد 3- یک مقابل شهداب یزد، رکورد بدون باخت را حفظ کرد تا شهدابی‌ها چهارمین ناکامی را تجربه کنند. تیم هراز با این برد قبل از پایان نیم‌فصل، قهرمانی‌اش را قطعی کرد. پیکان تهران هم در سالن فدراسیون با اقتدار و با نتیجه 3- صفر هورسان تیم دوم جدول را شکست داد. در بقیه بازی‌ها سایپای تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری ارومیه هم با نتیجه مشابه 3- 2 به ترتیب گیتی‌پسند اصفهان، ایفا‌سرام اردکان و نیان‌الکترونیک خراسان را شکست دادند.
عموزاد و معصومی در لیست ستاره‌های کشتی جهان
رحمان عموزاد و امیررضا معصومی دو آزادکار ایران کاندیدای کسب عنوان ستاره جوان کشتی جهان در سال ۲۰۲۲ شدند.اتحادیه جهانی کشتی از پنج کاندیدای کسب عنوان برترین کشتی‌گیر جوان در سال ۲۰۲۲ به نام‌های رحمان عموزاد و امیررضا معصومی از ایران، تایشی ناریکانی از ژاپن، ییانی دیاکومیهالیس از امریکا و آرسن هاروتونیان از ارمنستان نام آورده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8083/21/637516/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها