اخبار


رضا زاده نیست، تعداد ایرانی‌ها زیاد شد

پنج نفر از ایران در انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا کاندیدا شده‌اند. انتخابات کنفدراسیون آسیا روزهای  14  تا ۱۶ دی در دوحه قطر برگزار می‌شود که سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون، بهداد سلیمی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون، کوروش باقری مدیر تیم‌های ملی و امین نوروزی کاندیداهای ایران در پنج پست نایب رئیسی، هیأت اجرایی، کمیته فنی، کمیته مربیان  و کمیته پزشکی هستند. اما با وجود اینکه گفته می‌شد حسین رضازاده دارنده ۲ مدال طلای المپیک یکی از نمایندگان ایران در انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا است اما نام وی در لیست نهایی مدعیان کرسی قاره کهن دیده نمی‌شود.

قهرمانی سازنچیان در انتخابی شمشیربازی زنان

نجمه سازنچیان قهرمان مسابقه انتخابی شمشیربازی اسلحه سابر زنان ایران شد. مسابقات انتخابی اسلحه سابر زنان با حضور 28 شمشیرباز در تهران برگزار شد که پرماه برزگر، فائزه رفیعی، نجمه سازنچیان و کیانا باقرزاده به نیمه نهایی رسیدند که کیانا باقرزاده و نجمه سازنچیان فینالیست شدند که نجمه با نتیجه 15- 14 برد و قهرمان شد. پریماه برزگر هم به دومی رسید. کیانا باقرزاده و فائزه رفیعی هم مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

صدرنشینی دانشگاه آزاد و پاس در لیگ برتر ووشو

دور رفت لیگ برتر ووشو با صدرنشینی تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس فراجا به پایان رسید. روزسوم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان دیروز در دو گروه به میزبانی آکادمی ملی ووشو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان با صدرنشینی دانشگاه آزاد در گروه یک و پاس فراجا در گروه دو به پایان رسید. مرحله برگشت شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو با حضور 9 تیم اسفند ماه سال جاری پیگیری خواهد شد.

پایان لیگ برتر تفنگ با قهرمانی نکونام و سپاهان
​​​​​​​
امیرمحمد نکونام و باشگاه فولاد مبارکه  پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ مردان را با  قهرمانی تمام کردند. پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک تفنگ مردان دیروز با رقابت تیراندازان در سایت آزادی به پایان رسید که در بخش انفرادی امیرمحمد نکونام قهرمان شد و حسین باقری و مهیار صداقت دوم و سوم شدند. فولاد مبارکه سپاهان، هیأت ایلام و نیروی زمینی ارتش هم  مقام اول تا سوم بخش تیمی لیگ برتر را به دست آوردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8087/21/638034/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها