اخبار


استقلال و پرسپولیس VAR را راه‌اندازی می‌کنند

جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست طرح تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم VAR دیروز برگزار شد. این جلسه با حضور مهدی تاج، منصور قنبرزاده و برخی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد. تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای این نشست در خصوص ضرورت راه‌اندازی کمک داور ویدیویی صحبت کرد و گفت: «شرکت مورد نظر در خصوص راه‌اندازی این سیستم در فوتبال ایران انتخاب شده است.هزینه راه‌اندازی کمک‌داور ویدیویی زیاد نیست و خود باشگاه‌ها باید با این شرکت قرارداد امضا کنند و خودشان راه‌اندازی آن را به عهده بگیرند. باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، مس کرمان، گل گهر، ذوب‌آهن، نفت، تراکتور توانایی راه‌اندازی این تکنولوژی را در فاز اول دارند.» 

شاگردان رحمتی سالنی‌باز شدند
​​​​​​​
مسابقه آلومینیوم و گل‌گهر از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال قرار بود دیروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شود اما این دیدار به دلیل بارش برف در اراک لغو شد. شاگردان سید مهدی رحمتی بخاطر بارش سنگین برف در شهر اراک اجازه انجام این مسابقه را پیدا نکردند تا در شرایط خاصی تمرین خود را انجام بدهند. شاگردان رحمتی به جای انجام بازی با گل‌گهر، در سالن شرکت ایرالکو حضور یافتند تا از شرایط آمادگی بدنی دور نشوند و زیر نظر کادر فنی آلومینیوم به تمرین پرداختند.

بازتاب پیروزی سپاهان با مورایس

سپاهان روز گذشته در هفته سیزدهم لیگ برتر، نفت مسجد‌سلیمان را شکست داد که این پیروزی شاگردان ژوزه مورایس با سپاهان بعد از جام جهانی توجه رسانه‌های پرتغال را به خود جلب کرد. نشریه «اوجوگو» پرتغال نوشت: «سپاهان با هدایت مورایس 4-0 نفت را درهم کوبید.»

هدیه کریسمسی زنوزی به خارجی‌های تراکتور

محمدرضا زنوزی‌مطلق مالک باشگاه تراکتور، دیروز با حضور در اردوی پیش از بازی تیم، فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح(ع) را به اعضای خارجی تراکتور تبریک گفت. زنوزی در این مراسم طی سخنانی کوتاه از سرمربی و اعضای تیم به خاطر پیروزی هفته گذشته مقابل پیکان تشکر کرد. ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور به جهت پیگیری روند درمانی در کلینیک فیزیوتراپی باشگاه، در این مراسم حضور نداشت. اما تراکتور در حالی ادامه لیگ را با مربیگری پاکو خمز اسپانیایی آغاز کرده که قربان بردیف که از ابتدای فصل هدایت تراکتور را برعهده داشت، ماه گذشته به دلیل داشتن پیشنهاد از باشگاه سوچی از ادامه همکاری با تیم تبریزی کناره‌گیری کرد و به این باشگاه پیوست. این مربی ترکمنستانی در کارنامه‌اش، قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر روسیه به ترتیب به همراه روبین کازان و روستوف را دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8088/20/638199/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها