مستندات شکایت از لوکادیا به فیفا، تکمیل شد

هدایای کریسمس به خارجی‌های پرسپولیس


گروه ورزشی/ به مناسبت فرارسیدن کریسمس و در آستانه سال نوی میلادی، باشگاه پرسپولیس هدایایی به مربیان و بازیکنان خارجی خود اهدا کرد تا پیشاپیش سال نو را به آنها تبریک بگوید. این هدایا که روز پنجشنبه به بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس داده شد شامل اقلام جالبی بود؛ صنایع دستی سنتی ایران، لوح تقدیر، پسته، آجیل و... از جمله هدیه‌هایی بود که باشگاه پرسپولیس برای تقدیر از خارجی‌های خود در آخرین روزهای سال 2022 در نظر گرفته بود که اتفاقاً موردپسند آنها هم قرار گرفت. از سوی دیگر اتفاق مهم اینکه با خروج ناگهانی یورگن لوکادیا از ایران و فسخ یک طرفه قراردادش با پرسپولیس، این باشگاه قصد دارد اقدامات حقوقی برای جلوگیری از تضییع حقوق باشگاه را انجام دهد. در همین رابطه باشگاه پرسپولیس نامه‌ای برای لوکادیا ارسال کرد اما این بازیکن پاسخی به این نامه نداد. این موضوع باعث شد پرسپولیس گزینه شکایت را انتخاب کند. در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس با جمع‌آوری مدارک و مستندات آماده شکایت از لوکادیا شده و بزودی این شکایت به صورت رسمی از لوکادیا انجام خواهد شد. خروج ناگهانی از ایران، فسخ یک‌طرفه، غیبت در تمرینات و بازی‌های رسمی و... از جمله مواردی است که باشگاه پرسپولیس مستندات آنها را جمع‌آوری و تکمیل کرده تا از مهاجم هلندی پیشین خود به فیفا شکایت کند.
موافقت پرسپولیس با درخواست 9 میلیاردی آل کثیر
مصدومیت عیسی آل کثیر و خروج ناگهانی یورگن لوکادیا بحران گلزنی خط حمله را در پرسپولیس به‌دنبال داشت تا تساوی بدون گل این تیم مقابل پیکان باعث بروز شایعاتی درباره احتمال جذب مهاجم جدید در نقل و انتقالات زمستانی شود. همین موضوع تبدیل به موضوع جلسه روز پنجشنبه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس شد تا آنها در خصوص جذب مهاجم جدید تصمیم‌گیری کنند. پیشنهاد جذب شهریار مغانلو، شهاب زاهدی، علی علیپور و مهاجم خارجی فعلاً در حد گمانه زنی است و حضور آنها به نظر گل‌محمدی بستگی دارد. سرمربی سرخپوشان ظاهراً تا پایان هفته پانزدهم تصمیمی برای اعلام گزینه مورد نظر خود ندارد و می‌خواهد شرایط تیمش را بسنجد و سپس در این باره اظهار نظر رسمی کند. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با عیسی آل‌کثیر آغاز کرد تا در صورت ممکن این بازیکن را به خدمت بگیرد. آل کثیر بتازگی مذاکراتی جدی‌تر از گذشته با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده و به توافق‌هایی نیز رسیده است. ظاهراً باشگاه پرسپولیس با درخواست ۹ میلیارد تومانی عیسی آل کثیر موافقت کرده به شرطی که برخی آپشن‌ها (از طرف باشگاه) را قبول کند. شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس آپشن‌های مختلفی بویژه تعداد، دقایق بازی و گل و پاس گل را برای رساندن قرارداد عیسی آل کثیر به ۹ میلیارد تومان قرار است در قراردادش بگنجاند تا این مهاجم خوزستانی با انگیزه‌ای بیشتر برای کسب درآمد بیشتر در تمرین و مسابقات این تیم شرکت کند.
گولسیانی محروم نیست
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز یکشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف پیکان رفت و به تساوی بدون گل دست یافت که گئورگی گولسیانی در این مسابقه از سوی داور کارت زرد دریافت کرد. کارت زرد گولسیانی باعث شد تا این شایعه مطرح شود که تعداد اخطاری‌های او به عدد چهار رسیده است و نمی‌تواند مقابل گل گهر سیرجان به میدان برود. اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این بازیکن در این فصل سه اخطار مقابل تیم‌های ذوب‌آهن، هوادار و پیکان دریافت کرده است و چهار کارته نیست. قرمزپوشان برای اینکه از عدم محرومیت گولیسانی مطمئن شوند از سازمان لیگ استعلام گرفتند که سه کارته بودن وی مورد تأیید قرار گرفت. با این حساب پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران بازیکن محرومی ندارد و با تمامی نفرات مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی بازی می‌کند.
تساوی  پرسپولیسی‌ها با چاردملوی اردکان
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در ورزشگاه کاظمی پیگیری شد. بازیکنان ابتدا در جلسه آنالیز بازی قبل مقابل پیکان شرکت کردند و سپس تمرین سبکی را در زمین چمن و سالن بدنسازی که بیشتر مربوط به آیتم‌های ریکاوری بود پشت سر گذاشتند. شیخ دیاباته مهاجم سرخپوشان نیز زیر نظر کادر پزشکی برنامه مداوای خود را دنبال کرد. علاوه بر این سرخپوشان در دیداری دوستانه به مصاف چاردملوی اردکان رفته که این بازی با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. پرسپولیس در دیدار پیشن خود با تساوی بدون گل مقابل پیکان تهران متوقف شد اما همچنان با ۲۶ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8089/20/638329/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها