تحقق درخواست نیازمندان البرزی در سفر رئیس جمهور


کرج - دوهزار و۶۰۰ خانوار نیازمند البرزی در سفر 18 فروردین ماه رئیس جمهور به این استــــان بــــرای دریافت کمک مالی، معیشتی، درمان و مشکلات گاز منازل به آیت‌الله رئیسی نامه نوشتند که بلافاصله رسیدگی به این نامه‌ها آغاز و در کمتریــن زمان ممکن به درخواست‌های آنان رسیدگی شد.
تأمین پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به واحدهای مسکونی افراد نیازمند، تصویب یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان، تصویب زمین و تسهیلات لازم برای مسکن جویان و بهسازی یک هزار و۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر برای خانوارهای نیازمند البرز بوده است.
در این سفر آخرین وضعیت مسکن، اشتغال و سایر نیازهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین تصویب ۳۰ میلیارد تومان برای تکمــیل و تجهیز اردوگاه تربیتی امام علی(ع) کمیته امداد امام خمینی(ره) استــان البرز از دیگر رهاوردهای سفــــر رئیـــس جمهور به البرز بود که در حال تحقق است.
هفت مصوبه برای کمیته امداد البرز
محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به دنبال سفر رئیس جمهور به البرز، ۱۱ قطعه زمین برای احداث ۴۴۷ واحد مسکونی مددجویان در شهرستان اشتهارد استان البرز اختصاص یافت که گره از مشکلات بخشی از جامعه هدف کمیته امداد را گشود.
وی افزود : همچنین یک قطعه زمین برای ساخت چهار واحد مسکونی در شهرستان نظرآباد اختصاص یافته که کار کارشناسی آن در دست اقدام است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه ۹ هزار مستأجر در سیستم نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ثبت شده است، گفت: برخی از این مستأجران سکونت رایگان دارند و تعدادی نیز فاقد مسکن هستند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8090/12/638410/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها