اخبار


صعود ذوب‌آهن در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

تیم ذوب‌آهن اصفهان با یک پله صعود در گروه A سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در مکان دوم ایستاد. شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب‌آهن، دومین بازی خود را در تهران مقابل تیم الاهلی انجام دادند که با نتیجه 75- 54 با درخشش فرید اصلانی و دبل ارسلان کاظمی به یک پیروزی خوب رسیدند. با این نتیجه بعد از بیروت لبنان جایگاه دوم جدول گروه را به خود اختصاص دادند. ذوبی‌ها 22 دی ماه به مصاف ارتدوکس اردن می‌رود. اما دیگر تیم ایرانی شهرداری گرگان در هفته دوم از سوپرلیگ غرب آسیا مقابل الکرامه سوریه صاحب برتری 83- 78 شد ولی با وجود این همچنان در رده سوم گروه B ایستاد. تیم‌های نفت عراق و الریاضی لبنان پیش از این تیم قرار دارند. شهرداری گرگان روز چهارشنبه 14 دی ماه به مصاف صدرنشین گروه نفت عراق می‌رود. ادگارد سوسا تاکنون برای عراقی‌ها 69 امتیاز آورده است.

صمدی: این اتفاق نباید رسانه‌ای می‌شد

حامد صمدی سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک، معتقد است نباید برخورد سید محمد موسوی با سرپرست تیمش رسانه‌ای می‌شد. او بعداز اعلام استعفای زندی سرپرست تیمش در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها بابت فحاشی سید محمد موسوی در فرودگاه یزد به او به‌خاطر نگرفتن بلیت تهران، به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «این اتفاق، اشتباه سرپرست تیم بود و رسانه‌ای کردن آن اشتباه و غیرحرفه‌ای بود، چرا که نباید مسائل درون گروهی را همه جا جار زد. با شناختی که من از سید محمد موسوی دارم او حرفه‌ای و کارش را بلد است و احساسم این است که این مسأله را رسانه‌ای کرد تا خودش را بزرگ کند.»

6 فرنگی‌کار به فرانسه می‌روند

لیست فرنگی کاران اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه اعلام شد. این رویداد از ۳۰ دی تا ۲ بهمن در شهر نیس فرانسه برگزار می‌شود که طبق اعلام کادر فنی تیم ملی ۶ فرنگی‌کار ایران با اولویت نفرات زیر ۲۳ سال سجاد عباسپور، شاهین بوداغی، علیرضا ارقش، سعید کریمی‌زاده، وحید دادخواه و مرتضی الغوثی عازم می‌شوند. در ضمن ۱۸ فرنگی‌کار ایران نیز در تورنمنت رنکینگ کرواسی که از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در زاگرب برگزار می‌شود، حاضر خواهند شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8091/21/638563/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها