اتحاد گروه‌های فلسطینی برای مقابله با نتانیاهو


گروه‌های فلسطینی بر لزوم تسریع در ایجاد استراتژی ملی جامع برای مقابله با دولت افراطی و نژادپرست بنیامین نتانیاهو تأکید کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی۲۱، در پی این اتحاد در هدفگذاری، داوود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: « ما روبه‌روی یک دولت اسرائیلی فاشیست و ائتلافی هستیم که اصول آن علیه ملت فلسطین است. این دولت چهره واقعی رژیم اشغالگر اسرائیل و میزان نژادپرست بودن آن را آشکار می‌کند. هیچ راهی برای پس گرفتن حقوق فلسطین به جز راه جهاد و مقاومت و درگیری نامحدود با رژیم صهیونیستی نیست.»
حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز گفت: «مقاومت فلسطین هرگز به دولت فاشیست اسرائیل اجازه عبور از خطوط قرمز و تجاوز علیه ملت و مقدسات ما را نمی‌دهد. ما باید برای مقابله با این دولت هر چه سریع‌تر یک جبهه مقاومتی ایجاد کنیم. تشکیلات خودگردان فلسطین باید آمادگی خود را برای فعالیت ملی مشترک برای مقابله با رویکردهای افراطی این دولت اعلام کند.»
کاید الغول، از رهبران جبهه مردمی آزادی فلسطین نیز در نظری مشابه اعلام داشت: «ما در مقابل دولتی هستیم که چه بسا در اجرای طرح‌های اشغال سریع‌تر عمل کرده و از سیاست‌های خشونت‌آمیزتری برای تحقق اهداف خود استفاده کند. تنها راه برای مقابله با دولت جدید رژیم صهیونیستی وحدت و ایجاد یک برنامه ملی برای احقاق حقوق تاریخی ملت فلسطین و مقاومت از جمله مبارزه مسلحانه است. »
همچنین طلال ابوظریفه، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکرات آزادی فلسطین نیز بر ایجاد فضای مناسب برای مقابله با دولت افراطی نتانیاهو و ثبات در تمام جبهه‌ها برای مقابله با تجاوزات اشغالگران و شهرک‌نشینان تأکید کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8093/4/638846/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها