اخبـــــار


دستگیری 2 فوتبالیست در پارتی شبانه

گروه حوادث/دادستان شهرستان دماوند از دستگیری 2 فوتبالیست مطرح پایتخت توسط پلیس امنیت اخلاقی در مهمانی شبانه خبر داد. مرتضی طهماسبی دادستان شهرستان دماوند گفت:  تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های مطرح تهرانی، شنبه شب در یک پارتی مختلط در شهر دماوند با حکم قضایی بازداشت شدند. برخی از این بازیکنان در حالت غیرعادی ناشی از مصرف مشروبات الکلی بودند. گفتنی است  این 2 فوتبالیست که یکی بازیکن سابق و دیگری فعلی یکی از تیم‌های مطرح پایتخت است، توسط پلیس امنیت اخلاقی شرق تهران دستگیر شدند. در این مهمانی همسر و خواهر همسر یکی از این فوتبالیست‌ها نیز حضور داشتند. ایلنا خبر داد که به جز یک نفر از دستگیر شدگان (غیر فوتبالیست)، بقیه افراد روز گذشته آزاد شدند. این اتفاق در حالی رقم خورده است که پیش از این یکی از بازیکنان مطرح دستگیر شده در این پارتی در واکنش به انتقادات رسانه‌ها نسبت به عملکرد ضعیف خود گفته بود که او و برخی از هم تیمی‌هایش بخاطر حوادث کشور تمرکز خود را در فوتبال از دست داده‌اند!


28 کیلو موادمخدر در فرودگاه امام کشف شد
جاساز تریاک در چمدان 2 مسافر

گروه حوادث/ فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک از دو مسافر در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) خبر داد. سردار محسن عقیلی با اشاره به اقدامات مأموران پلیس فرودگاه‌های کشور برای جلوگیری از قاچاق موادمخدر از طریق خطوط هوایی گفت:‌مأموران پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) حین پایش مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند، به بار همراه دو نفر از مسافران در خصوص جاسازی مواد مخدر مشکوک شدند. در ادامه مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات کمک بازرسی و بررسی دقیق‌تر از بار همراه یکی از مظنونان، مقدار ۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به شکل بسیار ماهرانه‌ای در غلطک‌های فلزی دستگاه چاپ جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.همچنین در بررسی بار مسافر دوم مقدار ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر باز هم از نوع تریاک که در قاب آکواریوم جاسازی شده، کشف و ضبط شد. براساس اعلام سایت پلیس، عقیلی با اشاره به مأموریت ویژه پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گفت:‌ برای افراد دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

معمای قتل مرموز خیابانی

گروه حوادث/ تصاویر ثبت شده در دوربین‌های مداربسته و تعداد ضربات چاقویی که به مرد موتورسوار اصابت کرده، احتمال ارتکاب قتل وی از سوی یک آشنا را پررنگ کرد. به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 8 شب شنبه 10 دی، زن جوانی در حال صحبت با تلفن همراهش کنار پنجره اتاق بود که ناگهان با مشاهده خیابان متوجه درگیری شدید بین دو مرد موتورسوار شد. یکی از آنها با چاقو مدام به دیگری ضربه می‌زد و سرانجام مرد جوان خون آلود نقش بر زمین شد و متهم نیز پا به فرار گذاشت.  زن جوان بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد امدادگران در محل حاضر شدند. با حضور تیم امداد در محل و معاینات اولیه مشخص شد که مرد موتورسوار جانش را از دست داده است. گزارش این جنایت از سوی مأموران کلانتری 125 یوسف آباد به بازپرس محمدحسین زارعی اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته از سوی بازپرس جنایی و بررسی مدارک مقتول، مشخص شد وی امین، 36 ساله نام داشته و زمانی که کارآگاهان به سراغ خانواده مرد جوان رفتند، آنها مدعی شدند: امین در شرکتی به عنوان نیروی خدماتی کار می‌کند و بعدازظهرها نیز با موتورسیکلتش مسافرکشی می‌کند. روز حادثه هم برای مسافرکشی از خانه خارج شد و دیگر خبری از او نداشتیم. در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته 8 ضربه به مقتول زد. از آنجایی که تعداد ضربات چاقو زیاد بود، این احتمال از سوی بازپرس جنایی مطرح شد که قاتل به‌خاطر یک کینه شدید مرتکب قتل شده و این جنایت اتفاقی نبوده است. جسد به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه دارد. 

مرگ کودک 5 ساله زیر چرخ های قطار

گروه حوادث/ کودک ۵ ساله بندرعباسی که برای بازی وارد حریم 
راه آهن  شده بود، در برخورد  با قطار  جان خود را از دست داد.  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر مرگ این کودک را تأیید کرد و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد  فرزند ۵ ساله یکی از شهروندان فداغی ساکن بندرعباس عصر جمعه ۹ دی  در زیر چرخ‌های قطار جان خود را از دست داده است.  این حادثه دلخراش زمانی رخ داد که اعضای خانواده عصر جمعه برای تفریح به منطقه تازیان بندرعباس رفته بودند، اما یک لحظه غفلت کافی بود تا کودک ۵ ساله به هوای بازی روی ریل قطار برود و چرخ‌های آهنین قطار این کودک را به کام مرگ ببرد. 


فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
دستگیری  ۱۶۲ سارق و مالخر در البرز

گروه حوادث/ طرح جامع مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرج با دستگیری  ۱۶۲ سارق و مالخر و انهدام 54 باند اجرا شد.  سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کشفیات طرح جامع مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در بین خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون پلیس آگاهی استان به صورت توأمان با اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت سعی در نا امن کردن استان برای سارقان و هدیه دادن امنیت و آرامش به مردم داشته است. در آخرین طرحی که طی ۷۲ ساعت گذشته پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرج به اجرا گذاشته است، ۱۶۲ سارق و مالخر در قالب ۵۴ باند دستگیر شده‌اند که از این تعداد ۱۴۲ نفر سارق و ۲۰ نفر مالخر اموال مسروقه بوده‌اند. فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: برابر برآورد کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باندها به سرقت رفته بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال بوده است. این مقام ارشد انتظامی همچنین از دستگیری 10 کلاهبردار در قالب 5 باند خبر داد و گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این متهمان حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است. سردار محمدیان از کشف ۴۲ خودرو و 6 موتورسیکلت مسروقه در این طرح خبر داد و گفت: تلاش پلیس آگاهی برای شناسایی مالباختگان سرقت های مکشوفه ادامه دارد. 
زن جوان در حوضچه آب غرق شد
گروه حوادث/ یک زن کارگر در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی خضرآباد یزد به علت غرق شدن درحوضچه آب جان باخت. به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری گفتند: یک نفر از کارگران زن در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی خضرآباد یزد، بعد از ظهر شنبه حین کار به‌دلیل نامعلومی در حوضچه آب محل کارش غرق شد و جان خود را از دست داد. سیدحسین طباطبایی (روابط عمومی اورژانس استان یزد) با تأیید این خبر به ایلنا گفت؛ این اتفاق حوالی ساعت ۱۴:۴۴ شنبه برای یک کارگر ۳۳ساله در کارخانه‌ «صنعت کار» رخ داده و بر اثر آن، این کارگر در حوضچه ذخیره آب غرق شده است. هنوز علت این حادثه به‌طور دقیق مشخص نیست و در این مورد نیز پس از بررسی دقیق جزئیات علت حادثه مشخص خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8093/19/638865/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها