اخبار


جلسه برای اهدای پیراهن شهدا به سرخابی ها

در ماه‌های اخیر در جریان تحقیق و تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس در منطقه شلمچه و محدوده دیواره دفاعی کانال ماهی در داخل خاک عراق، به همراه پیکر دوتن از شهدای گمنام یک پیراهن ورزشی باشگاه استقلال و پرسپولیس و پرچم ایران یافت شد. در حال حاضر پیراهن این دو شهید گمنام طرفدار باشگاه سرخابی‌های تهران در ستاد معراج الشهدا نگهداری می‌شود که بنا شده این دو پیراهن به پیشکسوتان، ورزشکاران و مسئولان این دو باشگاه و پرچم جمهوری اسلامی ایران به وزارت ورزش و جوانان جهت نگهداری در گنجینه افتخارات آنها اهدا شود. در این راستا دیروز جلسه هماهنگی اهدای این ۲ پیراهن به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان با حضور مسئولان برگزار شد.

 حکم میلیاردی مدیرعامل اسبق علیه پرسپولیس

محمد رویانیان که طی سال‌های 1390 تا 1392 مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت، با شکایت از این باشگاه به مراجع قضایی علیه سرخپوشان حکم گرفت. رویانیان از زمان مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس بیش از 2 میلیارد تومان از سرخپوشان طلب دارد که بابت همین موضوع شکایت و پس از چندین سال علیه سرخپوشان حکم گرفته است. رویانیان پس از اعلام شکایت از باشگاه پرسپولیس اعلام داشت: «در آن زمان یک وام برای باشگاه گرفتم و از ما سند می‌خواستند. ما هم عجله داشتیم و مجبور شدیم سند خانه‌مان را بگذاریم. الان هم شش هفت سال است خانه‌ام را از دست داده‌ام و مستأجرم. با توجه به افزایش قیمت اجاره‌ها الان بیشتر حقوقم برای اجاره بها می‌رود و در شرایط سختی زندگی می‌کنم.   وقتی مدیری خانه و زندگی‌اش را می‌فروشد و خرج باشگاه می‌کند، باید حقش پرداخت شود. آن زمان سرمایه زندگی‌ام را برای پرسپولیس فروختم اما پولم را نمی‌دهند. هنوز مستأجر هستم و حقوقم برای اجاره می‌رود و زندگی‌ام سخت می‌گذرد. الان که حکم صادر شده و حق من هم است خواستم پولم را بدهند.»

تلاش نافرجام رفیعی برای نرفتن لوکادیا

یورگن لوکادیا 2 روز پیش از دربی تهران، به یکباره تصمیم گرفت ایران را ترک کند و با وجود اینکه به خاطر مشکلات مالیاتی اجازه خروج از کشور را نداشت، به فرودگاه رفت و بعد از ساعت‌ها انتظار با حل شدن مشکلش توانست ایران را ترک کند. زمانی که این مهاجم هلندی در فرودگاه بود تا مشکل خروج از کشورش حل شود، سروش رفیعی که ارتباط خوبی با این بازیکن داشت، در تماسی با او خواست که در تصمیمش تجدید نظر کند و در ایران بماند چراکه ترک ایران آن هم 2 روز مانده به دربی از نظر رفیعی کاری به دور از اخلاق بود. با این حال، لوکادیا به رفیعی وعده داد که حتماً بازخواهد گشت و قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد. لوکادیا گفته بود: «اگر می‌خواستم بروم و برنگردم، در تعطیلات لیگ که به کشورم رفته بودم، دیگر برنمی‌گشتم.» با این حال تلاش‌های هافبک پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و لوکادیا ایران را ترک کرد و بعد از آن رسماً قرارداد خود را فسخ کرد تا امیدی به بازگشتش نباشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8093/20/638871/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها