سینا اسدبیگی، هافبک گلزن پرسپولیس در گفت‌و‌گو با «ایران»:

ثابت می‌کنم گلم شانسی نبود!


محمد محمدی‌سدهی/ یک هفته تا پایان نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و سرخپوشان تهرانی در دیداری خارج از خانه در هفته چهاردهم برابر گل گهر سیرجان به 3 امتیاز ارزشمند دست یافتند؛ دیداری که با برتری 2 گله شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. این دیدار 2 گل زیبا داشت که هر دو گل سهم پرسپولیس بود و یکی از آنها با شوت محکم و زیبای سینا اسدبیگی در دقیقه 79 به ثمر رسید. بازیکن 25 ساله سرخپوشان گلی به ثمر رساند که از نظر تعدادی از کارشناسان می‌تواند کاندیدای زیباترین گل نیم‌فصل نخست لیگ برتر باشد.
سینا اسدبیگی در خصوص دیدار با گل گهر به خبرنگار «ایران» گفت: «می دانستیم که بازی بسیار سختی در سیرجان مقابل شاگردان قلعه‌نویی داریم. با این حال هدفمان فقط برد بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد. حقیقتاً مقابل گل‌گهر عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم از موقعیت‌های‌مان به بهترین نحو استفاده کنیم. گل‌گهر امسال یکی از تیم‌های بالای جدول است و شانس قهرمانی دارد، به این دلیل بازی‌مان با این تیم 6 امتیازی بود و در واقع ما از این بازی 6 امتیاز کسب کردیم.» این هافبک قرمزپوشان تهرانی افزود: «ما مقابل تیم‌های استقلال و پیکان هم عملکرد خوبی داشتیم اما نتوانستیم این 2 بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. در واقع تساوی مقابل تیم‌های استقلال و پیکان باعث شد با انگیزه‌ای بیشتر به مصاف گل‌گهر برویم. البته پرسپولیس تیم قدرتمندی است و با هدف پیروزی در تمام بازی‌ها به میدان می‌رویم. پیش از برگزاری دیدار با گل‌گهر، کادرفنی تمامی نکات لازم را در مورد نقاط ضعف و قوت این تیم به ما گوشزد کرد و با اجرای آنها در زمین، با دست پر به تهران بازگشتیم.» او در خصوص گل زیبایی که به ثمر رساند هم صحبت کرد: «در ابتدا باید بگویم که فقط گل من زیبا نبود و محمد عمری هم گل زیبایی به ثمر رساند. من یک هافبک دفاعی هستم و شوتزنی یکی از وظایف بازیکنی است که در این پست بازی می‌کند، من هم تلاش می‌کنم در هر بازی شوت بزنم و از این طریق به گل برسم. خوشحالم برای تیمم گل زدم و از این موضوع احساس بسیار خوبی دارم. دوست دارم بازهم برای پرسپولیس گل بزنم.»
پس از گل زیبای بازیکن شماره 18 پرسپولیس به گل‌گهر صحبت‌هایی مطرح و اعلام شد که گل این بازیکن شانسی بود. اسدبیگی چنین واکنشی به این صحبت‌ها دارد: «فکر می‌کنم گلم از فاصله 35 متری بود و این گل حاصل تمریناتی است که من در طول روز انجام می‌دهم. مگر می‌شود شانسی چنین گلی زد! در آن صحنه هدفم تنها گلزنی بود و در واقع به چیزی بجز چسبیدن توپ به تور دروازه گل‌گهر فکر نمی‌کردم. توپ کاملاً روی پایم نشست. دوباره چنین گلی می‌زنم و ثابت می‌کنم که این گلم شانسی نبود.» هافبک دفاعی پرسپولیس بیان کرد: «بعد از آن گل بچه‌ها تعجب کرده بودند و به من می‌گفتند عجب گلی زدی. بازیکنان اعتقاد داشتند که گل من زیباترین گل نیم‌فصل لیگ است. البته باید بگویم که بازی کردن برای تیم بزرگ پرسپولیس که هواداران زیادی دارد واقعاً سخت است چرا که این انتظار وجود دارد که در همه بازی‌ها بهترین باشی. برای بازی کردن در چنین تیم‌هایی باید همیشه آماده بود. خدا را شکر که برای تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنم؛ در تیمی که انتظارات در آن زیاد است. این موضوع انگیزه‌ام را دوچندان می‌کند.» این بازیکن پرسپولیس در خصوص سؤالی مبنی بر اینکه آیا از عملکردت در پرسپولیس راضی هستی، پاسخ داد: «زمانی که به پرسپولیس آمدم بی‌نام و نشان بودم اما الان خودم را نشان دادم و فکر می‌کنم تاحدودی خودم را ثابت کرده‌ام. به شخصه از خودم راضی‌ام. اعتقاد دارم اگر تلاش کنم و سختی بکشم، قطعاً به هدف‌هایم خواهم رسید. رقابت را دوست دارم و سعی می‌کنم کیفیت فنی خودم را بالا ببرم. هر وقت هم کادرفنی از من استفاده کند، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.» اسدبیگی در خصوص رقابت نزدیک پرسپولیس در بالای جدول با تیم‌های استقلال، سپاهان و حتی گل‌گهر و قهرمانی احتمالی در نیم‌فصل گفت: «همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. برای قهرمانی باید کمتر اشتباه کنیم و هوشیار باشیم. به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند، به این دلیل نباید روی قهرمانی در نیم‌فصل حساب کنیم. مهم این است که در پایان فصل قهرمان شویم. دوست دارم آخر فصل جام را بالای سر ببرم تا در نخستین فصل حضورم در پرسپولیس یک افتخار بزرگ کسب کنم. همه ما تشنه قهرمانی هستیم.» او در خصوص بازی با نساجی مازندران بیان کرد: «تا اینجای فصل تیم‌ها با یکدیگر رقابت نزدیک و تنگاتنگی دارند و اختلاف فنی تیم‌ها کم است. هیچ تیمی نمی‌تواند خودش را از پیش برنده بداند و در کل بازی آسان نداریم. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، همه بازی‌ها مهم است. نساجی تیم قابل احترامی است و قطعاً ما بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. نساجی در بازی آخر خود مقابل تراکتور با 2 گل پیروز شد و این نشان می‌دهد که آنها تیم خوبی هستند. ما در این بازی میزبان هستیم و باید آخرین بازی نیم‌فصل اول را هم با برد پشت سر بگذاریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8095/20/639127/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها