جزئیات شلیک سارق مسلح به یک پاسدار


گروه حوادث/  همزمان با اعلام خبر شهادت پاسدار قاسم فتح‌اللهی با شلیک 3 گلوله مقابل خانه‌اش و در حالی که فرضیه تروریستی بودن این حادثه مطرح بود، پلیس در تشریح جزئیات ماجرا،   علت این حادثه را مرگ بر اثر شلیک های یک سارق مسلح هنگام فرار از صحنه سرقت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سرهنگ مرتضی نثاری، رئیس دایره جنایی پلیس آگاهی گفت: ساعت 7 شامگاه سه‌شنبه 13 دی گزارش تیراندازی در خیابان محلوجی قمی، خیابان مختاری به تیم جنایی اعلام شد. با حضور در محل، آنها با بدن نیمه جان دو مرد جوان که با شلیک گلوله مصدوم شده بودند، مواجه شدند. بلافاصله دو مرد جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شده اما یکی از آنها که با شلیک 3 گلوله مصدوم شده بود، دقایقی بعد تسلیم مرگ شد.
مرگ مرد 36 ساله به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام  و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد فوت شده  قاسم فتح‌اللهی از پاسداران سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بوده که در طبقه چهارم ساختمانی زندگی می‌کرده  که  در طبقه اول آن پدر و مادرش ساکن هستند، طبقه دوم، برادرش زندگی می‌کند و در طبقه سوم یکی از اقوامش سکونت دارد.
لحظاتی قبل از این حادثه متوفی متوجه صدایی از طبقه دوم خانه برادرش شده و از آنجایی که می‌دانست برادرش برای دیدن پدر و مادرش به خانه آنها در طبقه اول رفته است، به سر و صدا مشکوک می‌شود و برای اطمینان با برادرش تماس می‌گیرد.
 
شلیک سارق مسلح
دو برادر بلافاصله خود را به طبقه دوم رسانده و زمانی که در ورودی را باز کردند، ناگهان مردی با ماسک در حالی که یک چمدان نیز در دست داشت مقابل در ظاهر شد او با دیدن دو برادر چمدان را از پنجره به بیرون انداخت و خودش نیز از  پنجره به داخل پارکینگ که ارتفاع زیادی نداشت پرید. دو برادر با دیدن این صحنه خود را به مقابل در رساندند و به دنبال فرار سارق و اطلاع ساکنان خانه از وجود سارق، همسایه‌های دیگر نیز به کمک آمدند.
در این میان قاسم فتح‌اللهی به همراه یکی از همسایه‌ها خودش را به مقابل در خروجی پارکینگ در خیابان رساند و برادرش نیز در مقابل در ورودی دیگر به انتظار ایستاد. سارق که قصد فرار از طریق پارکینگ را داشت وقتی قاسم فتح‌اللهی و مرد همسایه را مقابل خود دید  اقدام به تیراندازی کرد و پا به فرار گذاشت. پس از انتقال مجروحان به بیمارستان پاسدار فتح اللهی جان باخت و مرد همسایه که از ناحیه پا مجروح شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه و تحقیق برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت پرداختند و تحقیقات ادامه دارد. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8096/11/639267/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها