اخبـــــار


حمل 5 کیلو هروئین در بطری های شامپو

گروه حوادث/  فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف حدود پنج کیلوگرم هروئین در فرودگاه بندرعباس خبر داد که در بطری‌های شامپو جاساز شده بود.
سردار محسن عقیلی در این‌باره گفت: مأموران پلیس فرودگاه بندرعباس حین پایش مسافرانی که قصد خروج از کشور داشتند، به بار همراه یک نفر از مسافران در خصوص جاسازی مواد مخدر مشکوک شده و نسبت به بررسی آن اقدام کردند.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرودگاه بندرعباس با بهره‌گیری از تجهیزات کمک بازرسی در بررسی از چمدان این فرد شش عدد بطری شامپو را که مواد مخدر از نوع هروئین به‌صورت ماهرانه در آن جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. همچنین فرد متخلف نیز دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای بدون ‌اغماض قوانین گفت: پرونده در خصوص متهم تشکیل و به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


یک کشته در واژگونی اتوبوس

گروه حوادث/  واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۱۰۰ مسیر سفیدآبه به زاهدان منجر به مرگ یک مسافر شد.
علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل‌ جمعیت‌ هلال‌احمر سیستان‌ و بلوچستان گفت: صبح چهارشنبه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۱۰۰ مسیر سفیدآبه به زاهدان به جمعیت هلال احمر اعلام شد. بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل حادثه رفتند و مشخص شد  در واژگونی اتوبوس  ۱۶ مسافر مصدوم و یک نفر فوت شده است. 
وی بیان کرد: درمان ۱۶ نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی انجام شد و برای ادامه مراحل درمان تحویل نیروهای اورژانس شدند.


کلاهبردار دیجیتالی دستگیر شد

گروه حوادث/ مرد شیاد که به بهانه خرید ارز دیجیتال یک میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده بود قبل از خروج از کشور دستگیر شد.
سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام کلاهبرداری از وی تحت عنوان خرید ارز دیجیتال، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس فتا تهران بزرگ قرارگرفت.
شاکی گفت: چند وقت پیش در شبکه‌های اجتماعی با فردی که مدعی بود در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و این فرد پس از جلب اعتمادم مبلغ یک میلیارد ریال را برای سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال دریافت کرد اما بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری او شدم.
معظمی گودرزی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ اقدامات خود برای دستگیری این فرد را آغاز کردند، گفت: مأموران پس از بررسی‌های همه جانبه و با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، این فرد را شناسایی کردند. 
با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، تیم عملیات پلیس فتا مجرم را در حالی که قصد خروج از کشور را داشت دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. 
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه طی بررسی پرونده، بیش از 8نفر به شاکی‌های پرونده اضافه شدند، گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شاکی به جرم خود اقرار کرد و گفت که با هویتی جعلی و جلب اعتماد مردم با وعده واهی سود بسیار بالا حدود ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
وی با بیان اینکه برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد و تحقیقات روی پرونده این فرد همچنان ادامه دارد. 


مرگ مرد میانسال در آتش سوزی خانه قدیمی

گروه حوادث/ آتش‌سوزی یک خانه قدیمی در جنوب تهران منجر به مرگ مرد 65 ساله شد.
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۰:۴۲ صبح چهارشنبه حادثه آتش‌سوزی در خیابان خاوران، خیابان نفیس به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت زمان سه دقیقه مأموران سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
بررسی‌ها نشان می‌داد یک خانه خیلی قدیمی یک طبقه به وسعت ۱۲۰ متر که ۲ اتاق در قسمت جلو و همچنین حیاط و یک اتاق در قسمت عقب این منزل بود دچار آتش‌سوزی شده بود.
ملکی با بیان اینکه این منزل مملو از مواد ضایعاتی بود، گفت: آتش تمامی این خانه را فرا گرفته بود و گزارش ها حکایت از این داشت که یک نفر در میان شعله‌های آتش گرفتار است. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و در داخل اتاق انتهایی یک فرد ۶۵ ساله را پیدا کردند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد به‌دلیل شدت سوختگی جان باخته است. علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8096/11/639271/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها