دورنــما


العربی الجدید (قطر)
تصمیم طالبان برای جلوگیری از تحصیل دختران در دانشگاه، نشان می‌دهد دولت افغانستان در زمینه حقوق زنان هنوز تحت تأثیر افکار افراطی است که سال‌ها در این گروه ریشه دوانده است، هرچند که برخی شواهد نشان می‌دهد در همین دولت هستند سیاستمداران و افرادی که نگاه بازتری نسبت به این مسائل دارند و همین باعث بروز شکاف‌هایی در دولت شده است.

دیلی صباح (ترکیه)
کمتر از 6 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، رجب طیب اردوغان روز یکشنبه در نشستی که از سوی حزب عدالت و توسعه برگزار کرده بود، شرکت کرد و در سخنرانی‌اش با اشاره به اینکه احزاب اپوزیسیون بسیار تلاش کرده‌اند تا جوانان را جذب افکار خود کنند، تأکید کرد اما این جوانان در تمامی دو دهه گذشته همواره از عدالت و توسعه حمایت کرده‌اند.

​​​​​​​لس‌آنجلس تایمز (امریکا)
زخم‌های کالیفرنیا از طوفان هفته پیش هنوز التیام نیافته است. طوری که در روزهای اخیر برق بیش از 424 هزار نفر از ساکنان این ایالت قطع شد. این در حالی است که بنا بر پیش‌بینی‌های آب و هوایی، کالیفرنیا طی چند روز آینده شاهد طوفان دیگری خواهد بود. شرایط ویژه کالیفرنیا باعث شده، فرماندار این ایالت از جو بایدن بخواهد بودجه کمکی ویژه‌ای برای آن در نظر بگیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8100/4/640488/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها