پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی قهرمانی است

گل‌محمدی: نباید غافلگیر شویم


یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با «ون پارس» در جام حذفی گفت: «قبل از هر چیز دوست داشتم بازی با تماشاگر بود. همه جای دنیا بازی‌ها با تماشاگر برگزار می‌شود اما در ایران هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. امیدوارم مسئولان امر کاری کنند تا هواداران بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند زیرا فوتبال برای هواداران است و شرایطی که وجود دارد برای ما هم  کار را خیلی سخت می‌کند. بازیکنان و مربیان نیاز به انگیزه مضاعف دارند و این موضوع با حضور هواداران محقق می‌شود.»
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: «با تیم قابل احترام و البته ناشناخته‌ای در جام حذفی بازی داریم. چند بازی‌‌شان را دیده‌ایم. تیمی هستند که در ۸ بازی اخیرشان 3 مساوی و 5 برد داشته‌اند. با سرمربی جدیدشان تحول خوبی در ون پارس صورت گرفته و از لحاظ فوتبالی پیشرفت خوبی داشته‌اند‌. جام حذفی هم جام شگفتی‌هاست و نباید غافلگیر شویم. باید خیلی باهوش و زرنگ فوتبال بازی کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم تمرکز کافی برای بازی داشته باشند.»
گل‌محمدی درمورد احتمال استفاده از نفرات ذخیره پرسپولیس در این بازی، توضیح داد: «با تمام توان، قوا و تمرکز بازی می‌کنیم. جام حذفی برای ما مهم است و با پشت سر گذاشتن 5 بازی می‌‌توانیم یک جام بگیریم. همه بچه‌های ما انگیزه و کیفیت خوبی دارند. فرقی بین آنها نیست. سعی داریم از همه نفرات‌مان استفاده کنیم.» او درباره امیدواری پرسپولیس برای دبل کردن قهرمانی در این فصل، چنین واکنشی داشت: «قطعاً امیدواری زیادی داریم تا در جام حذفی به فینال برسیم و در نهایت جام را ببریم‌. در لیگ هم از مدعیان قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم قطعاً این اتفاق می‌افتد‌. اشتباه در جام حذفی جای جبران ندارد و نمی‌توانید پس از یک بازی جبران کنید. جامی است که نیاز به تمرکز خیلی بالا دارد و باید اشتباهات در آن خیلی کم باشد. باید با این تفکر جلو برویم و در نهایت قهرمانی را به دست آوریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8100/20/640544/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها