سند افتخار


یادداشت

محمد حسن روزی‌طلب
مدیر مسئول روزنامه ایران

گزینه «تحریم»، مهم‌ترین ابزار دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی است.  روز گذشته کشور کانادا که سابقه هولناکی در نقض حقوق بشر و حمایت از تروریزم دارد،  دو فرد و سه نهاد دیگر جمهوری اسلامی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد. کانادا در حالی روزنامه ایران را در لیست سیاه تحریم قرار داده که جرم روزنامه ایران را دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حمایت از نیروی قدس و گروه‌هایی همچون حزب‌الله لبنان دانسته است.
در این‌ باره چند نکته گفتنی است؛ اول اینکه کانادا در قضایای اغتشاشات اخیر، آشکارا از اغتشاشگران و آشوبگران حمایت و همواره تقلا کرد و نشان داد که یک ضلع اصلی دست خارجی در پروژه آشوب در ایران است. اکنون که توطئه بزرگ در ایران شکست خورده و امریکا و کشورهای اروپایی در بن‌بست گرفتار شده‌اند، بار دیگر این کانادا است که مأموریت یافته تا با حربه تحریم سرپوشی بر شکست پروژه آشوب در ایران بگذارد اما این پروپاگاندا، این توان را ندارد که شکست امریکا، اروپا و کانادا در برابر ایران در ماه‌های اخیر را بپوشاند.
دوم اینکه جرم روزنامه ایران را حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان قدرت آن مانند نیروی قدس دانسته که از قضا این سند افتخار ما و همه همکاران در روزنامه است. آن سوی این ماجرا، این است که کشوری با مختصات کانادا که همواره تروریسم‌پرور بوده، باید از ایران قوی و سپاه قدس قدرتمند عصبانی باشد که ابرپروژه خاورمیانه امریکایی را بر باد دادند. این وسط، خدا را شاکریم که واجد نقشی ولو کوچک در صدای ایران قوی و مکتب سلیمانی بوده‌ایم؛ خدا را صد هزار بار شکر!
سوم اینکه دشمنان نشان‌دار جمهوری اسلامی این روزها دچار سردرگمی و سرگیجه شده‌اند و پرشتاب خودشان را به در و دیوار می‌کوبند تا به یک مشت اراذل و اوباشی مثل رضا پهلوی، مصی علی‌نژاد و فلان سلبریتی‌نما امید بدهند و از سرخوردگی از آشوب فرار کنند. 
اما روزنامه ایران به هر حال حق خود می‌داند که به این پروپاگاندای کانادا واکنش مناسب نشان دهد، چراکه اصل تحریم علیه ایران، مسئولان و نهادهای ایرانی، نقض حقوق ملتی است که زیربار باج‌خواهی سلطه‌گران نرفته است.  انقلاب اسلامی با اتکا به سیصدهزار شهید پیش می‌رود و هزینه‌ای همچون تحریم نمادین و خصمانه دولت کانادا نشانه ناتوانی دشمنان و سند افتخاری برای روزنامه ایران است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8100/1/640603/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها