دورنــما


الاخبار (لبنان)
دولت نجیب میقاتی طرح‌های بانکی جدیدی ارائه کرده که در ظاهر برای حفاظت از سپرده و دارایی‌های دولتی تهیه و تدوین شده‌اند اما نگاهی به محتوای این طرح‌ها نشان می‌دهد، فقط در راستای منافع بانک‌ها و صاحبان آنها هستند. ضمن اینکه بر اساس برخی بندهای مندرج در این طرح‌ها هیچ برنامه‌ای درباره رسیدگی به تعهدات بانک مرکزی لبنان به سایر بانک‌ها لحاظ نشده است.

گلوبال تایمز (چین)
وزیر خارجه جدید چین در نخستین تور خارجی خود راهی آفریقا شده تا در مراسم مربوط به سی و سومین سال همکاری‌های مشترک با این قاره شرکت کند. او به همین منظور به اتیوپی، گابن، آنگولا، بنین، مصر و دفاتر اتحادیه آفریقا و اتحادیه عرب می‌رود و در نشست‌هایی با مقامات عالی این کشورها و وزرای خارجه آنها درباره گسترش همکاری‌ها بین دو طرف به مذاکره می‌نشیند.


​​​​​​​لیبراسیون (فرانسه)
برزیل شاهد روزهایی است که دموکراسی در آن در شکننده‌ترین وضعیت ممکن است. حمله بولسوناریست‌ها به سه ساختمان دولتی برازیلیا، پایتخت برزیل که از نهادهای حساس این کشور هستند، هشداری جدید برای این کشور است. این حملات در حالی رخ داد که ژائر بولسونارو با گذشت چند ماه از انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور و نتایج آن هنوز حاضر به پذیرش شکست نشده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8101/4/640652/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها