فتح‌الله‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی از آجورلو انتقاد کرد

به ‌اندازه کل تاریخ استقلال هزینه کردید و بمب بدهی را ترکاندید


تیم فوتبال استقلال پس از باخت مقابل تراکتور در آخرین بازی نیم فصل با برخی حواشی مواجه شد. در این بین صحبت‌هایی درخصوص احتمال قطع همکاری آبی‌ها با ساپینتو مطرح شد که البته مدیران استقلال بلافاصله این احتمال را رد کردند. این موضوع باعث شد تا دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر با حضورعلی فتح‌الله‌زاده برگزار شود و مدیرعامل استقلال در این برنامه مثل همیشه به افشاگری برخی از مسائل پرداخت. فتح‌الله‌زاده در ابتدای این برنامه به دوران مدیریت مصطفی آجورلو اشاره کرد و اظهار داشت: «700 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند و پول هیچ کسی را هم ندادند، نه مربی، نه بازیکن و نه هتل پول نگرفته‌اند. ما ته چاه هستیم و چگونه می‌گویید «ما باشگاه را به اوج رساندیم؟» می‌گویند «یک‌هزار میلیارد آورده‌ایم.» بله، شما یک‌هزار میلیارد بدهی ایجاد کرده‌اید. بمب ترکاندن هنر می‌خواهد. بمب ترکاندن با آمدن فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جواد نکونام، مهدی ‌هاشمی‌نسب و... رقم می‌خورد، بله بمب در باشگاه ترکانده‌اید که این‌همه بدهی ایجاد کرده‌اید. می‌گویند تیم را بعد از 9 سال قهرمان کرده‌اند. آن تیم را آقای مددی بسته که قهرمان شده است. من یکصد عدد چک از همین آقایان را پرداخت کرده‌ام. شما وقتی 700 میلیارد خرج می‌کنید و 600 میلیارد تعهد هم ایجاد کرده‌اید، یعنی هزار و 300 میلیارد تومان هزینه کرده‌اید. کل مدیران تاریخ استقلال روی هم چنین رقمی هزینه نکرده‌اند.»
فتح‌الله‌زاده صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد: «فکر می‌کنند شرکت بورسی، شرکت بوس است و مدام به این و آن بوس می‌فرستند. می‌گویند ما حساب را خالی کرده‌ایم، درحالی که از 350 میلیاردی که در حساب بوده، 250 میلیارد برداشته‌اند. می‌گفتند «500 میلیارد از تبلیغات محیطی می‌آوریم» ولی 100 میلیارد درآمده و از آن طرف 90 میلیارد به سازمان لیگ بدهکاریم. من اگر تا عید 230 میلیارد پول ندهم، مشکلات دیگری هم خواهیم داشت.» صحبت‌های بعدی مدیرعامل آبی‌ها درخصوص ساپینتو بود: «موضع من حمایت از ساپینتو است و با ایشان پیش می‌رویم. ما با خرید یکی دو بازیکن می‌توانیم تیم را بالانس کنیم. زشت است با یک باخت بگوییم مربی را عوض می‌کنیم.» او در ادامه درخصوص بسته شدن پنجره استقلال این چنین به هواداران وعده داد: «برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باید چیزی حدود ۴۰۰ هزار دلار هزینه کنیم. اولین برنامه من باز کردن پنجره است و بعد از آن تیم را تقویت خواهم کرد.» مدیرعامل استقلال در ادامه در خصوص قرارداد مهدی قایدی و انتقال قرضی او به استقلال این چنین افشاگری کرد: «خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قراردادی قرضیِ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم. این مبلغ برای یکسال خیلی زیاد است و اگر بخواهم خودم را کنترل کنم، می‌توانم بگویم درست مذاکره نکرده‌اند.»
فتح‌الله‌زاده در بخش دیگر از صحبت‌های خود اعلام داشت: «یکی از بازیکنان ما برای دریافت مطالباتش به ما نوتیس (اخطار) داده و اسمش را نمی‌گویم.» در این هنگام مجری برنامه نام بازیکن مدنظر را سید حسین حسینی اعلام کرد و فتح‌الله‌زاده واکنشی نشان نداد تا مهر تأییدی بر گفته مجری برنامه بزند. پس از این ماجرا سید حسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال که از این موضوع ناراحت شده بود، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش به موضوع مطرح شده واکنش نشان داد و نوشت: «سلام به هواداران عزیز استقلال، من هیچ نوتیس یا اخطاری به باشگاه استقلال ندادم و از صحبت‌هایی که درباره من شده واقعاً تعجب کردم. متأسفانه در این مدت که نیاز به حمایت داشتم، چیزی جز فشار و تخریب ندیدم.» 
بیانیه باشگاه استقلال درخصوص حسینی
باشگاه استقلال پس از صحبت های فتح الله زاده در برنامه فوتبال «برتر» بیانیه‌ای منتشر کرد و نوشت: «برخلاف برخی شایعات مطرح شده، مدیر عامل باشگاه استقلال هیچ گونه صحبت و اعلامی در خصوص ارسال اخطار (نوتیس) از سوی سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال نداشت و این موضوع صرفا از جانب مجری برنامه مطرح شد.»  علاوه بر این مدیرعامل باشگاه استقلال هم دیروز در گفت‌وگویی تلاش کرد تا ناراحتی حسینی را این گونه برطرف کند: «حسینی هیچ‌گونه اخطاری به باشگاه ارسال نکرده و این مسأله توسط مجری برنامه مطرح شد و حتی اعلام کردم این نوتیس به خاطر قرارداد دلاری است. او کاپیتان استقلال است و اتفاقاً در صحبت‌هایم به حمایت از این بازیکن و سایر بازیکنان پرداختم. بازیکنان استقلال در حال حاضر با همه توان و تمرکز برای مسابقات پیش رو آماده می‌شوند و این حواشی تأثیری در روحیه آنها ندارد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8101/20/640696/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها