اخبار


کتاب گویای شهید احمد کاظمی  منتشر شد

ایران صدا، کتاب گویای شهید احمد کاظمی مشتمل بر مصاحبه با فرماندهان ارشد دفاع مقدس در ایران صدا منتشر شد. علاقه‌مندان برای شنیدن این کتاب گویا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به‌صورت رایگان دریافت کنند. این کتاب گویا به اهتمام سعید سرمدی و با صدای هنرمندانی همچون ابوالفضل شاه‌بهرامی، کرامت روساز، امیر فرحان‌نیا، مهدی نمینی‌مقدم، محسن بهرامی، احمد لشینی و محمد شریفی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


مسابقه استعدادیابی صدا در «رادیو تهران»

مسابقه استعدادیابی رادیویی «آورد صدا» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که قرار است از این هفته جمعه، از ساعت ۱۸:۳۰روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز برود. رزم‌آر، تهیه‌کننده برنامه جدید «آورد صدا» با بیان این خبر به ایسنا گفت: «این مسابقه با حضور استادان و داورانی همچون بهروز رضوی و علیرضا جاویدنیا پخش خواهد شد و با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی حاصل از یک رویداد چالشی مهیج برای مخاطبان با پرداختن به هنر جاودانه صدا از منظری نو در شاخه‌های مختلف گویندگی و اجرا شرکت‌کنندگان را وارد رقابت می‌کند.» گفتنی‌ است این مسابقه شامل بخش‌های متنوعی از جمله گویندگی کتاب، دکلماتوری، بازیگری رادیو و اجرای بداهه و به‌صورت غیرمستقیم در بخش گویندگی کتاب، معرفی کتاب و مشتاق‌سازی و دانش‌افزایی مراحل مختلف این مسابقه خواهد بود. علاوه بر این، در بخش دکلماتوری با معرفی شعرای بزرگ و پرداختن به گزیده‌ای از آثارشان آگاهی ادبی مخاطبان رشد خواهد کرد.


«تک‌تیرانداز» در جشنواره داکا

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» میزبان نمایش بیش از ۱۰ فیلم ایرانی در دوره جدید خود خواهد بود. به گزارش ایسنا، در بخش رقابت فیلم‌های آسیایی این رویداد سینمایی «برف آخر» (امیرحسین عسگری)، «بدون قرار قبلی» (بهروز شعیبی)، «بی‌مادر» (سید مرتضی فاطمی)، «روز سیب» (محمود غفاری)، «زندگی و زندگی» (علی قویتن) و «زنانگی ممنوعه» (مریم زری‌مهر) به نمایش گذاشته خواهد شد. «ضد» (امیرعباس ربیعی)، تک‌تیرانداز (علی غفاری)، «آواز باد» (سودابه بیضایی)، «با باد» (محمد تبارسا)، «سونسوز» (رضا جمالی)، «سلوک» (عباس رافعی)، «باد در کشتزارهای نیشکر» (ابراهیم اشرف‌پور) و ننه مخمل (امیرحسین خلیل‌زاده) هم به نمایندگی از سینمای ایران در بخش سینمای جهان حضور دارند.

 
اجرای جشن خیابانی 
در ۱۱۰ نقطه از شهر تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، ویژه‌برنامه «به نام مادر» را برگزار می‌کند. در قالب این برنامه که با همکاری مؤسسه رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود، ایستگاه‌های فرهنگی «به نام مادر» در 110 نقطه منتخب با برنامه‌های متنوع در سطح شهر تهران میزبان شهروندان است. اجرای 20 گروه سرود منتخب نوجوانان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع از دیگر بخش‌های این برنامه است.

«پیرنِنا» به کارگاه نمایش رسید

برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاترشهر اعلام شد و براین اساس دو اثر نمایشی جدید در تالارهای سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کردند. «که؟» عنوان نمایش جدید تالار سایه به نویسندگی، کارگردانی و بازی بهمن علاقه‌بندان است که از روز هجدهم دی ماه ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته است. «پیرنِنا» عنوان دیگر نمایش جدید تئاتر شهر است که از دیروز بیستم دی ماه به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری، کارگردانی اکبر قهرمانی و بازی فریده دریامج ساعت ۱۹ به مدت زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر است. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8101/23/640714/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها