دیگه چه خبر؟


علیرضا اکبری به جرم جاسوسی محکوم به اعدام شد

 خبر اول اینکه، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد علیرضا اکبری (عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در دهه 80) به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد. در همین زمینه وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای خبر داد که جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی‌هایی به برخی دستگاه‌های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملاً آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود. این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران از سوی مأموران اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می‌گیرد. سپس و در خلال سفر‌های شخصی خود به اروپا، به استخدام تمام‌عیار سازمان جاسوسی انگلستان درمی‌آید. وزارت اطلاعات در بیانیه خود تصریح کرد: اگرچه دشمن خبیث انگلیسی توانسته بود از نقطه ضعف‌های این فرد بهره گیرد و او را به استخدام خویش درآورد، اما یقیناً نمی‌داند که کدام بخش از اطلاعات دریافتی، از نوع اطلاعات هدایت شده و فریب بوده است. 

موج اسلام‌خواهی رسانه‌های ضدانقلاب!

 خبر دیگر اینکه، رسانه‌ سلطنتی انگلیس به‌تازگی اقدام به انتشار ویدیوهایی کرده است که برخی از عناصر ضدانقلاب برای قاتل معدوم شهید عجمیان «نذری» پخته‌اند! این اقدام که با حمایت دیگر رسانه‌های سکولار از جمله رادیوفردا و ایران‌اینترنشنال نیز همراه شد، در حالی صورت گرفت که پیش‌تر این رسانه‌ها و طیف براندازان، جریان‌های مذهبی را بابت باورهای خود مورد هجمه و توهین قرار داده‌اند. مضافاً اینکه  BBCفارسی در اغتشاشات اخیر از طریق گفت‌و‌گو با افرادی به عنوان اسلام‌شناس که پناهنده به غرب بودند، نسبت به صحت اجرای احکام اسلامی ازجمله قصاص و محاربه از سوی دستگاه قضایی ابراز نگرانی کرده بود!

دادگاه سوئدی حمید نوری را از دادگاه اخراج کرد

 شنیدیم که، مجید نوری، فرزند حمید نوری، شهروند ایرانی زندانی در سوئد گفت که پدرش در اعتراض به شرایط دادگاه تجدیدنظر، از سوی قاضی سوئدی اخراج شده و جلسه دادگاه بدون حضور وی ادامه یافت! به گزارش ایرنا، مجید نوری با تکیه بر این امور و دیگر شواهد فرایند دادگاه حمید نوری، دادگاه تجدیدنظر سوئد را فرمایشی و فاجعه‌آمیز توصیف کرد و گفت: اعتراض پدرم به ۳۸ ماه حبس در سلول انفرادی، دسترسی نداشتن به پزشک و قطع تماس با خانواده، سبب شد قاضی او را از دادگاه اخراج کند. وی با یادآوری اینکه قاضی دادگاه بدوی، ۸ ماه پیش اعلام کرده بود آقای نوری نباید هیچ محدودیتی در زندان داشته باشد، گفت: این است حقوق بشر غربی!

عصبانیت خواننده لس‌آنجلسی از دیکتاتوری ضدانقلاب

 با خبر شدیم که، دیکتاتوری‌های ضدانقلاب و تعیین تکلیف‌های این جریان برای همه، صدای جریان همسو با خود را هم در آورد. یک خواننده لس‌آنجلسی در اینستاگرام خطاب به این جریان، از آنان خواسته دیکتاتور نباشند! وی نوشت: «به همه گیر ندید که چی بذار یا چی نذار، آزادی واقعی یعنی این، انسان باشید.» رفتار دیکتاتورمآبانه و تعیین تکلیف برای دیگران، از جمله انتقادات برخی از خارج‌نشینان به اپوزیسیون است که در هفته‌های اخیر مدعی شعار آزادی بودند.

توقف حکم اعدام یکی از اغتشاشگران 

 خبر رسیده اینکه، حکم اعدام «محمد بروغنی» از لیدرهای بازداشتی‌ ناآرامی‌های اخیر تا حصول نتیجه از دیوان عالی کشور متوقف شد.  وی به جرم حمله مسلحانه به نگهبان فرمانداری پاکدشت، مضروب ساختن نگهبان با ضربات متعدد قمه و آتش زدن اموال عمومی و فرمانداری این شهرستان به محاربه متهم و در دادگاه به اعدام محکوم شده بود. دیوان عالی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اجرای حکم اعدام این شرور جوان به جهت بررسی تقاضای وکیل او به منظور اعاده دادرسی فعلاً متوقف شده است.

خبرسازی رسانه اصلاح‌طلب 
علیه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

 مطلع شدیم که، برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب برای تخریب شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای آن، به تحریف و خبرسازی روی آوردند. سایت «انتخاب» که کارنامه متعددی از تحریف اخبار علیه دولت و مقامات کشور دارد، با انتشار تصویری از نامه معاون وزیر صمت روی کانال تلگرامی‌اش، مدعی شد که «اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بدون نوبت خودرو می‌گیرند.» این در حالی است که مطابق متن همان نامه درخواست تخصیص خودرو نه برای استفاده شخصی اعضا بلکه از سوی یک نهاد دولتی به منظور استفاده اداری بوده است. روالی که در تمام دولت‌ها طی شده و نهادهای مربوطه مطابق ردیف‌های استحقاقی خودروی مورد نیاز خود را از دو خودروساز دولتی تأمین می‌کنند. این درحالی است که «انتخاب» به دروغ مدعی شده است که این خودرو برای اعضا بوده و با قید «بدون نوبت» همزمان با ایام ثبت نام خودرو از سوی مردم، تشویش اذهان عمومی را نشانه گرفته است. نامه‌ای که انتخاب منتشر کرده است به نقل از یک رسانه‌ اینترنتی به نام «فراز» بوده که تاریخ آن متعلق به اوایل شهریور است.

رویکردهای ضدایرانی و تجزیه طلبانه اسماعیلیون و علی‌نژاد
​​​​​​​
 دست آخر اینکه، رویکردهای ضدایرانی و تجزیه طلبانه مسیح علی‌نژاد و حامد اسماعیلیون، خشم دیگر جریان‌های ضدانقلاب همچون پهلوی‌چی‌ها را به دنبال داشت. مسیح علی‌نژاد، ضدانقلاب خارج نشین در تجمع ضدانقلاب در شهر تورنتو کانادا خواستار اتحاد و یکی شدن همه جریان‌های ضدانقلاب، نه برای مقابله با جمهوری اسلامی، بلکه برای «سرنگونی ایران» شد. این اظهارنظر درحالی است که علی‌نژاد پیشتر نیز با حمایت از حمله نظامی و تحریم ایران، دشمنی خود با اصل ایران را نشان داده بود. در همین تجمع، حامد اسماعیلیون با نام بردن از عبدالله مهتدی، دبیرکل گروهک تروریستی کومله خواستار تشویق این عنصر تجزیه‌طلب از سوی حاضران شد که این اقدام، با واکنش تند سایر جناح‌های اپوزیسیون از جمله جریان سلطنت‌طلب مواجه شد. این جریان با اشاره به سوابق تروریستی و تجزیه‌طلبانه مهتدی از جمله در قتل شهروندان بی‌گناه کردستان، از همسویی اسماعیلیون با این گروهک انتقاد کردند. البته بنابر شواهدی که پیشتر از مدیریت شدن اسماعیلیون از سوی منافقین ارائه شده بود، به نظر می‌رسد همراهی نامبرده با فرقه کومله، مأموریت جدیدی است که از سوی منافقین تعریف شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8102/5/640777/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها