اخبار


ذوب آهن قهرمان دوومیدانی داخل سالن مردان

رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های مردان با قهرمانی تیم ذوب‌آهن اصفهان تمام شد. در این دوره ۲۰۰ دوومیدانی کار ۸ تیم در مواد مختلف برای قهرمانی آسیای داخل سالن با هم رقابت کردند که در نهایت تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان شد و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و نفت تهران هم  به ترتیب دوم و سوم شدند. در این مسابقات حمیدرضا کیا در ماده پرش سه گام با رکورد 16 متر و41 سانتیمتر حدنصاب‌ مدنظر فدراسیون دوومیدانی برای حضور در قهرمانی آسیا را ثبت کرد.
 
باز هم حذف زودهنگام شمشیربازان سابر

شمشیربازان ملی‌پوش سابر، بازهم در دوئل انفرادی با رقبایشان در حسرت صعود به جدول اصلی ماندند. تیم ملی شمشیربازی سابر ایران با تصمیم فدراسیون با ترکیب سه نفره علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی برای حضور در گرند پریکس پنجشنبه به تونس رفت. محمد فتوحی و محمد رهبری اما خیلی زود حذف شدند. محمد فتوحی در جدول 6 نفره با یک پیروزی و یک باخت از رقابت‌ها کنار رفت. محمد رهبری هم با انصراف شمشیرباز ایتالیایی در گروه چهار نفره با دو برد و دو باخت حذف شد. علی پاکدامن آخرین شمشیرباز ایرانی به دلیل رنکینگ بالا بدون بازی مقدماتی، از امروز در جدول اصلی مسابقه می‌دهد. او در اولین مسابقه مقابل شمشیرباز انگلیسی قرار می‌گیرد و در صورت برد حریف شمشیرباز اسپانیایی می‌‌شود. شمشیربازان سابر ایران درست 35 روز پیش در گرندپریکس فرانسه هم با باخت مقابل رقبایشان حذف شدند.

تقابل صدر و قعر در لیگ برتر والیبال

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، هفته رویارویی صدرنشینان جدول با ته‌جدولی‌هاست. جایی که دو تیم لبنیات هرازآمل و شهداب یزد تیم اول و سوم به ترتیب مقابل سایپا و مس رفسنجان دو تیم سیزدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی قرار می‌‌گیرند. هرچند به ظاهر بازی سختی برای بالای جدولی‌ها نیست، اما از طرفی تیم‌های سایپا و مس رفسنجان هم برای جایگاه بهتر بعید نیست انتحاری بازی کنند. باشگاه سایپا هم برای تقدیر از عادل غلامی کاپیتان تیمش در بازی مقابل لبنیات هراز در آمل برنامه چیده است. عادل غلامی سرعتی‌زن سابق تیم ملی و کاپیتان تیم والیبال سایپا به خاطر مصدومیت کمرش ترجیح داد دیگر بازی نکند، حتی به بازی امروز تیمش مقابل لبنیات هراز آمل هم نرسید. اما مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه سایپا امروز در آمل زادگاه عادل غلامی از او تقدیر می‌کنند. در بقیه بازی‌ها پیکان تهران تیم دوم هم میزبان فولاد سیرجان است. دیداری جذاب آن هم با تقابل پیمان اکبری و سعید رضایی سرمربیان دو تیم که قبلاً با هم همکار بودند. ایفاسرام اردکان هم امروز در بازی خانگی با پاس گرگان بازی دارد. شهرداری گنبد هم در خانه‌اش به مصاف هورسان رامسر می‌‌رود. شهرداری ارومیه و راهیاب ملل مریوان هم با هم مسابقه می‌‌دهند و نیان الکترونیک خراسان هم در اصفهان میهمان گیتی پسند است.

عبدولی: علیرضا واقعاً فوق‌العاده است

تعداد برادران عبدولی در دنیای کشتی به عدد سه رسید. علیرضا عبدولی، کشتی‌گیر وزن 77 کیلوگرم در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان، برادرکوچک‌تر سعید و سامان عبدولی است که توانست در این رویداد به مقام قهرمانی هم برسد. همچنین این فرنگی کار بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در صفحه اینستاگرام فدراسیون با به دست آوردن بیش از 20 درصد آرای هواداران به عنوان بهترین کشتی‌گیر این مسابقات انتخاب شد. سعید که مدال‌های طلا و برنز جهان و البته برنز المپیک را در کارنامه دارد، درباره برادر کوچک‌تر می‌‌گوید: «خودش نمی‌خواهد وگرنه واقعاً فوق‌العاده است. شب تا صبح پای پلی‌استیشن، پی‌اس4 و گیم است. هرچه می‌گوییم حرف گوش نمی‌کند. خیلی پسر ساکت و مؤدبی است اما درباره گیم حرف گوش کن نیست.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8104/13/641039/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها