دستگیری قاتلان دختر 7 ساله سراوانی


گروه حوادث / عاملان شلیک مرگبار به دختر 7 ساله سراوانی پس از بازگشت به کشور در عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند. 
سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان در تشریح این ماجرا گفت: اوایل آبان امسال در پی وقوع تیراندازی در یکی از مناطق مسکونی روستای آسپیچ شهرستان سراوان، دختربچه‌ای به نام مونا نقیبی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت. کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به همراه تیم بررسی صحنه جرم به سرعت در محل حاضر شدند و از همان لحظات ابتدایی تحقیقات خود را برای شناسایی عاملین جنایت آغاز کردند. 
جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان افزود: رسانه‌های وابسته به معاندین و مغرض ادعا کردند این کودک در پی‌ تیراندازی بی‌ضابطه نیروهای نظامی در یکی از مناطق مسکونی از توابع شهرستان سراوان جان باخته است و با انتشار این خبر کذب موجبات تشــــــــــــویش اذهان عمومی را فراهم آوردند، اما تحقیقات و بررسی‌های میدانی پلیس از همان ابتدا مشخص کرد یک باند سارقین مسلح هنگام سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو، اقدام به تیراندازی کرده و در این بین دختربچه هفت ساله‌ مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.سرهنگ جوکار افزود: با رصد دقیق پلیس مشخص شد عاملان این جنایت پس از وقوع قتل به یکی از کشورهای همسایه گریخته‌اند. سرانجام با کار دقیق پلیسی و با توجه به حساسیت موضوع، عاملین این جنایت به محض ورود به کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم و پیچیده قاتل اصلی به همراه ۲ همدست دیگرش دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: با دستگیری قاتل و اعتراف او و دیگر همدستانش به ارتکاب این جنایت، پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8105/8/641117/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها