شناسایی دختری که 18 سال قبل ربوده شد




دخترجوان امریکایی که پس از تولدش توسط پرستار قلابی بیمارستانی در فلوریدا ربوده شده بود، پس از 18 سال جستوجو سرانجام در سلامت کامل به آغوش خانوادهاش بازگشت.
به گزارش پلیس، این دختر که «کامیا موبلی» معرفی شده است، سال 1998 پس از تولدش توسط زنی به نام «گلوریا ویلیامز» از بیمارستان ربوده شد. خانواده این دختر که با گم شدن نوزادشان شکایت کرده و حتی چهره پرستار قلابی را نیز در اختیار پلیس گذاشته بودند سالها برای پیدا کردن دخترشان تلاش کردند و حتی جایزه 250 هزار دلاری برای ارائه هر گونه اطلاعات مفید تعیین کردند.تا اینکه سرانجام پس از 18 سال تجسس، مأموران با کشف سرنخ هایی، دخترجوان را شناسایی و به خانوادهاش بازگرداندند.
گلوریا ویلیامز 51 ساله نیز بازداشت شد.
این زن که در روز تولد کامیا با لباس پرستاری نزد مادر نوزاد رفته و دخترک را به بهانهای از بیمارستان ربوده بود، در تمام این سالها، دختر ربوده شده را مانند دختر خودش بزرگ کرد. به همین خاطر پس از افشای راز هولناک، کامیا به حمایت از مادرخواندهاش پرداخت و با بیگناه خواندن او خواستار آزادیاش شد.اما این زن همچنان با اتهام سنگین کودک ربایی در زندان مواجه است و باید منتظر دادگاه و حکم صادره باشد.
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6408/18/397729/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها