مأموریت زندگی بخش سگ وفادار در سرمای مرگبار




سگ فداکار، با مراقبت ویژه از صاحب مجروح‌اش او را یک شبانه روز در دمای منفی ۲۱ درجه زنده نگه داشت.
 به گزارش گاردین، مرد نجات یافته که «باب» نام دارد درهوای بسیارسرد و برفی ازخانه‌اش درمنطقه جنگلی میشگیان خارج شد تا کمی هیزم به کلبه زمستانی اش بیاورد. اما ناگهان او روی برف‌ها زمین خورد و گردنش شکست. این درحالی بود که لباس مناسبی هم برای دمای زیر صفر درجه نداشت.
 این مرد که می‌دانست شرایط بسیار وخیمی دارد سعی کرد با فریاد کمک بخواهد. اما هیچ‌کس درآن یخبندان و سرمای کشنده صدایش را نشنید. به همین خاطر نزدیک به 24 ساعت درمیان برف‌ها ماند اما به لطف سگ وفادارش که او را در طول شب گرم نگه داشته بود به طورعجیبی از مرگ گریخت. تا اینکه روز بعد سگ باهوش به سراغ یکی ازهمسایه‌ها رفت و او را به بالین «باب» رساند. بدین‌ترتیب مرد نیمه جان خیلی سریع به بیمارستان انتقال یافت وتحت عمل جراحی قرارگرفت و از مرگ نجات یافت.  مرد خوش شانس دراین باره به خبرنگاران گفت: «کلسی» تا صبح از کنارم تکان نخورد و کنارم دراز کشید و بدنم را گرم نگه داشت و من زندگی‌ام را بعد از خدا مدیون اوهستم.
 

 


مرگ دلخراش در سقوط 86 طبقه

دختر روس که برای گرفتن عکس سلفی به لبه بام آسمانخراش 86 طبقه مسکو رفته بود، ناگهان به طبقه منفی یک سقوط کرد و به طرزدلخراشی کشته شد.
 دختر 18 ساله که «الکساندر»نام داشت، زمان حادثه همراه پدرش در طبقات بالایی برج بلند «اوکو» در روسیه بود که این اتفاق هولناک رخ داد.گرچه پلیس علت مرگ این دختر را اشتباه مهلک او برای انتخاب محل گرفتن عکس سلفی عنوان کرده است اما افرادی که در محل حاضر بودند مدعی شده‌اند الکساندر لحظاتی پیش از سقوط، با پدرش جر و بحث تندی داشته و به همین خاطر خودکشی کرده است.
آسمانخراش «اوکو» جدیدترین برج بلند مسکو پایتخت روسیه است که با طراحی جالب بازدید‌کنندگان زیادی دارد. این برج با ارتفاع 354 متری بلندترین برج اروپا لقب گرفته است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6409/22/398019/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها