دیگه چه خبر




تکذیب ادعای  دخالت  اعضای
«اطلاعات سپاه» در مفاسد اقتصادی
جانشین سازمان اطلاعات سپاه، درباره انتشار شایعاتی در خصوص دخالت بعضی از اعضای این سازمان در مفاسد اقتصادی و دستگیری آنها، این موضوع را کذب و دروغ‌سازی برخی رسانه‌های وابسته به دشمن دانست و گفت: دروغ‌پردازی چند رسانه معلوم‌الحال طی چند روز اخیر، تلاشی از سوی عناصر مرتبط با متهمان دستگیر شده برای جلوگیری از روند رسیدگی قضایی است. به گزارش فارس، سردار حسین نجات افزود: مشی سازمان اطلاعات سپاه این است که بدون کوچک‌ترین توجه و تأثیرپذیری از جوسازی‌ها هرجا که حقوق ملت، امنیت کشور و پاسداری از انقلاب اقتضا کند در هماهنگی کامل با دستگاه قضایی به وظیفه انقلابی خود در برخورد با عوامل مخل پیشرفت و امنیت اقتصادی و اجتماعی عمل کند. وی خبر داد: در روزهای آتی خبرهای مهمی از برخورد با باندهای متخلف و بزرگ اقتصادی و شبکه‌های نفوذی مرتبط با سرویس‌های بیگانه به اطلاع مردم خواهد رسید.





دیدگاه مطهری درباره مراجع قانونی فیلترینگ
نایب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی ورود قوه قضائیه به موضوع رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی را موجب حاکمیت دوگانه دانست و تأکید کرد که قوه قضائیه در این مورد باید تابع کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و هیأت نظارت بر مطبوعات باشد.
به گزارش ایسنا، علی مطهری درباره اظهارات معاون دادستان کل کشور مبنی بر مجاز بودن قوه قضائیه برای ورود به موضوع رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی، گفت: اگر قرار باشد طبق نظر معاون دادستان کل کشور درباره مرجع فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها و وبلاگ‌ها عمل شود، باید کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در فضای مجازی و نیز هیأت نظارت بر مطبوعات تعطیل شوند و در واقع قانونگذار با تأسیس این دو نهاد، کار عبثی انجام داده است و باید اختیارات این دو نهاد را به قوه قضائیه می‌داد. به‌عبارت دیگر طبق نظر ایشان، در دو حوزه جرایم رایانه‌ای و مطبوعات، در کشور ما حاکمیت دوگانه برقرار است.





ناگفته‌های البرادعی از مذاکرات هسته‌ای
مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «العربی»، ایرانی‌ها را در مذاکرات باهوش توصیف کرد و گفت: ایرانی‌ها از من خواستند تا پیشنهادی را به جورج بوش پسر، رئیس ‌جمهوری وقت امریکا انتقال دهم. پیشنهاد ایران شامل توافق واشنگتن با تهران درباره برنامه هسته‌ای در ازای کمک ایران به امریکا در رابطه با کشورهایی چون لبنان، عراق و غیره بود. به گزارش فارس، وی افزود: اما بوش گفت که با آنها مذاکره نمی‌کند چرا که او می‌گفت مذاکره میان رهبر با رهبر است و رهبر ایران (آیت‌الله خامنه‌ای) خواهان نابودی اسرائیل است اما بعد [دیدیم که] واشنگتن و تهران با هم مذاکره کردند. به گفته البرادعی، اگر حماقت غرب نبود، دستیابی به توافقی بهتر، از 10 سال پیش امکانپذیر بود. این سیاستمدار مصری همچنین فاش کرد که او از سران عربی خواسته که بخشی از مذاکرات غرب با ایران باشند تا به این صورت دور نشدن خود از ترتیبات منطقه‌ای را تضمین کنند اما آنان به این خواسته پاسخ ندادند.

 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6409/3/398093/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها