اخـــــبار




شکنجه  مرد کارتن خواب ‌در  گونی

گروه حوادث/ مرد کارتن خواب که پس از ضرب و جرح شدید، داخل گونی کنار خیابان رها شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 2 بامداد پنجشنبه 31 مرداد مرد جوانی هنگام عبور از خیابان متوجه گونی بزرگی شد که
تکان می‌خورد.
وی که ابتدا توجهی به موضوع نکرده بود به راهش ادامه داد اما سر و صداهایی که از داخل گونی به گوشش رسید باعث شد تا به سراغ گونی برود. در گونی با طنابی بسته شده بود و زمانی که مرد رهگذر طناب را باز کرد با صحنه عجیبی مواجه شد. مردی داخل گونی بود که بشدت مجروح شده بود و به سختی نفس می‌کشید.
بلافاصله او با پلیس و اورژانس تماس گرفت و لحظاتی بعد مأموران کلانتری 164 قائم و اورژانس راهی محل شده و مرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعت 8:30 صبح همان روز بدون آنکه حرفی به زبان بیاورد، تسلیم مرگ شد.
با مرگ مرد جوان موضوع به بازپرس کشیک قتل و تیم جنایی اعلام شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول مرد کارتن خوابی است که معتاد بوده و رستوران دارهای منطقه گاهگاهی به او غذا می‌دادند.
علت اولیه مرگ نیز از سوی متخصصان پزشکی قانونی اصابت ضربات متعدد جسمی سنگین مانند میله آهنی اعلام شد.
به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی هویت قربانی و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.

مرگ دو برادر با شلیک شبح روستا

گروه حوادث/ شلیک‌های شبح ناشناس به سوی سه برادر در تاریکی شب روستایی در رشتخوار، دو کشته و یک مجروح برجا گذاشت.
ساعت 2 بامداد دیروز اهالی روستای فتح آباد شهر رشتخوار با صدای فریادهای پسر همسایه از خانه‌هایشان بیرون آمدند. صدا از بالای پشت بام یکی از خانه‌ها می‌آمد. لحظاتی بعد نیز صدای پسر جوان با شلیک چند گلوله خاموش شد. این سر و صدا و تیراندازی‌ها دو بار دیگر نیز تکرار شد و لحظاتی بعد اهالی روستا جسد غرق در خون «منوچهر» 25 ساله و «جواد» 18 ساله را پیدا کردند.
اندکی آن طرف‌تر نیز پیکر نیمه جان و خونین «رضا»ی 28 ساله برادر بزرگ‌ترشان افتاده بود.
خالقداد عرب، فرماندار رشتخوار-استان خراسان رضوی- در تشریح این ماجرا به «ایرنا» گفت: «براساس گزارش‌های اولیه، ساعت 2 بامداد، یکی از ساکنان خانه‌ای در روستای فتح آباد با دیدن مردی ناشناس روی پشت بام خانه‌شان در حالی که از همسایگان کمک می‌خواست با شلیک چند گلوله به قتل رسید.
برادر مقتول که برای کمک به برادرش رفته بود با دیدن مردی ناشناس که در تاریکی شب فرار می‌کرد به تعقیب او پرداخت اما این پسر جوان نیز با شلیک گلوله مجروح شد. همزمان پسر دیگر این خانواده به‌دنبال ضارب فراری دوید اما او نیز با رگبار گلوله از پا درآمد.»
وی افزود: «براساس تحقیقات پلیس با توجه به فرار عامل این جنایت، تیم‌های انتظامی و کارآگاهان اعزامی از مرکز استان با دستور بازپرس پرونده تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری ضارب آغاز کرده‌اند. پوکه‌های به جا مانده در صحنه‌های قتل، این فرضیه را که ضارب، مسلح به کلاشنیکف باشد تقویت کرده است اما تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد مسلح و روشن شدن انگیزه این جنایت‌ها و زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.»‌


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7140/16/519877/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها