سردار سلامی آزمایش موشکی را تأیید کرد





فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران سختی‌های تحریم را پشت سر گذاشته است و توانایی اداره کشور را در همه ابعاد دارد و کاری خواهد کرد که همه دشمنان به او محتاج باشند.
 به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز شنبه در همایش سالانه اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه قم، مشهد، تهران و اصفهان در مشهد افزود:  امید بستن به دشمن برای حل مسائل در زیباترین تعبیر ساده‌اندیشی است و ما تا پیروزی فاصله‌ای نداریم  و به مردم نوید می‌دهیم که صبح پیروزی نزدیک است. فرمانده کل سپاه افزود: ایران اسلامی هرگز به پای میز مذاکره نمی‌آید چرا که امروز  قدرتمندتر از گذشته است و این موضوع را دشمن هم می‌داند از این رو مردم کشورمان دیگر به فراخوان‌های دشمنان جواب نمی‌دهند. نسخه مذاکره و سازش برای ما نقطه سعادت نیست و این فرمول راه حل درستی نیست و ما باید ایستادگی و مقاومت کنیم. وی با بیان اینکه نقطه ضعف امریکا فقدان رهبری است، افزود: در امریکا و غرب هرگز رهبرانی طلوع نکرده‌اند تا به سعادت انسان‌ها بیندیشند زیرا تمام فلسفه آنها ظلم و ستم است.
به گزارش تسنیم، فرمانده سپاه در جمع خبرنگاران هم درباره آخرین وضعیت امنیت منطقه خلیج فارس اضافه کرد: امنیت به ‌فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان نخواهند توانست خدشه‌ای بر این امنیت وارد کنند. سلامی با اشاره به آزمایش یک موشک جدید نیز گفت: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این‌ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز (جمعه)  هم یکی از روزهای موفق این ملت بود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7140/3/519914/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها