دیگه چه خبر


با وثیقه 10 میلیاردی دو نماینده بازداشت شده آزاد شدند

   خبر اول اینکه، یک عضو هیأت رئیسه مجلس از آزاد شدن دو نماینده بازداشت شده خبر داد. یک عضو هیأت رئیسه مجلس  در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از اولین ساعات اداری روز شنبه فرآیند تودیع وثیقه در اداره ثبت اسناد و دادسرا برای دو نماینده بازداشت شده در ارتباط با پرونده سایپا طی شد و این افراد نهایتاً بعدازظهر دیروز از زندان اوین آزاد شدند. به گفته وی، وثیقه تعیین شده برای هر یک از این دو نماینده ۱۰ میلیارد تومان بوده است که با تودیع این وثیقه، تا تعیین تکلیف پرونده آزاد شدند. محمد عزیزی و فریدون احمدی نمایندگان ابهر و زنجان چهارشنبه گذشته در ارتباط با پرونده‌ای درخصوص فروش محصولات شرکت سایپا بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.

روایت جدید از انصراف ترامپ برای حمله به ایران

  خبر دیگر اینکه،دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری امریکا بعد از آنکه خرداد ماه سال جاری اعلام کرد از تصمیم خود برای حمله به سه نقطه در ایران منصرف شده، ادعا کرد دلیل این تصمیم آن بوده که در لحظات آخر از تلفات انسانی آن باخبر شده است. به گزارش تابناک، المانیتور در گزارشی جدید به نقل از منابع آگاه ادعا کرده که دلیل واقعی تصمیم ادعایی ترامپ برای لغو این حمله، نه آنچه او ادعا کرده، بلکه دریافت پیام‌هایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی بوده که درباره تبعات اقدام علیه ایران هشدار داده‌اند. منابع دیپلماتیک به المانیتور گفته‌اند مقام‌های ارشد اطلاعاتی در خلیج فارس- احتمالاً امارات و عربستان سعودی- با عجله از کاخ سفید خواسته‌اند حملات خود به ایران را لغو کند، زیرا ارزیابی این رژیم‌ها این بوده که شاید ایران حمله امریکا را با پاسخ‌هایی قدرتمند به آنها جبران کند. این منابع می‌گویند امارات و عربستان نمی‌‌خواستند بابت یک حمله جزئی امریکا بهای بیش از حد پرداخت کنند. طبق گزارش المانیتور، رژیم صهیونیستی هم پیام‌های مشابهی به واشنگتن ارسال و ترامپ به همین دلیل در لحظات آخر تصمیم خودش را عوض کرده و از حمله منصرف شده است.

 خاطره روزنامه‌نگار امریکایی از  احمدی‌نژاد

  شنیدیم که،«مایک ایوانس»، روزنامه‌نگار امریکایی طرفدار اسرائیل با نگارش مطلبی در روزنامه «جروزالم پست» اسرائیل، خاطره‌ای از مصاحبه خود با احمدی‌نژاد (در نیویورک) در دوران ریاست جمهوری او نقل کرده است. به گزارش عصرایران، او نوشته است: «احمدی‌نژاد به من گفت در جریان سخنرانی در سازمان ملل نوری به مدت 28 دقیقه او را در حصار خود گرفته بود و هیچ یک از حاضران در سالن حتی پلک نمی‌زدند. او همچنین به من گفت دلیل اینکه ایرانی‌ها 62 سال عمر می‌کنند و صهیونیست‌ها 82 سال، به خاطر این است که اسرائیل موش‌هایی آلوده به سم را به مزارع ما می‌فرستد تا محصولات کشاورزی ایرانیان را مسموم کنند. من گفتم آیا شوخی می‌کنید؟ گفت به هیچ وجه. اگر پروتکل‌های بزرگان صهیونیست را بخوانید، خودتان می‌فهمید.

تکذیب بازداشت دختر فرمانده سابق کل ارتش

  دست آخر اینکه، فاطمه صالحی، فرزند سرلشکر صالحی فرمانده سابق کل ارتش گفت: خبر بازداشت بنده کذب محض است. به گزارش تسنیم،  برخی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی ادعا کرده بودند که دختر فرمانده اسبق ارتش به دلیل مسائل مالی بازداشت شده است. فاطمه صالحی، فرزند سرلشکر صالحی فرمانده سابق کل ارتش با بیان اینکه «خبر بازداشت بنده کذب محض است»، گفت: هدف از این گونه شایعات مقاصد سیاسی است. وی با بیان اینکه قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ندارد، گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات، برخی برای گمراه کردن افکار عمومی به چنین شایعاتی متوسل می‌شوند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7140/3/519915/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها