اخبار



103 رأی دیوان عالی به نفع دولت

معاون حقوقی رئیس جمهوری از کاهش 50درصدی ایرادات هیأت تطبیق به مصوبات دولت در دوسال گذشته خبر داد و گفت: مصوبات هیأت وزیران طی سال‌های گذشته سیر حقوقی بهتری را طی کرده است و ایرادات حقوقی که هیأت تطبیق به مصوبات دولت وارد می‌کند، کاهش 50درصدی داشته است.  به گزارش «ایران»، لعیا جنیدی روز شنبه در پنجاه و هشتمین  جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی با حضور معاونان و مدیران کل حقوقی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور، همچنین از صدور 103 مورد رأی در دیوان عدالت اداری درخصوص مصوبات هیأت وزیران به نفع دولت خبر داد و گفت: این وضعیت نشان دهنده عملکرد درست بخش‌های حقوقی و تأیید مصوبات هیأت وزیران از نظر حقوقی است. وی با اشاره به گستردگی دستگاه‌های دولتی و اجرایی در کشور، بر ضرورت ایجاد هماهنگی بیشتر در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات دستگاه‌های دولتی تأکید کرد و افزود: تلاش شده علاوه بر هماهنگی داخلی بین دستگاه‌های دولتی و اجرایی، هماهنگی بهتر و بیشتری با سایر قوا ایجاد شود.

روزنامه قانون رفع توقیف شد

قائم‌مقام مدیرمسئول روزنامه قانون از رفع توقیف این نشریه براساس حکم صادره دادگاه مطبوعات و رسانه خبر داد.   به گزارش ایرنا، ساغر پاک‌سرشت درباره ادامه فعالیت جدید این نشریه در آینده بعد از توقیف چندماهه هم افزود:‌ سیاستگذاری و خط مشی روزنامه بدون تغییرو طبق روال سابق خواهد بود. اما در دور جدید به دلیل تعطیلی مدت دار(۶ ماهه) و بروز مشکلاتی در زمینه کاغذ ممکن است فعلاً نشریه با صفحات کمتری منتشر شود. ششم اسفند ماه سال ۱۳۹۷، همزمان با سفر بشاراسد به تهران، روزنامه قانون با تیتر «مهمان ناخوانده» منتشر شد، که این تیتر باعث توقیف این نشریه شده بود.

معاون هماهنگی وزارت کشور منصوب شد

وزیر کشور در حکمى سید سلمان سامانى را به سمت معاون هماهنگى وزارت کشور منصوب کرد. به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی این حکم را  در پی تغییر ساختار و ایجاد معاونت هماهنگی در وزارت کشور صادر کرد. سامانی همزمان سمت سخنگویی وزارت کشور را نیز برعهده دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7140/3/519916/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها