دیگه چه خبر


آزادی 19 صیاد بوشهری از زندان‌های عربستان

 خبر اول اینکه،۱۹ صیاد بوشهری که ۱۰ و ۱۱ ماه در کشور عربستان زندانی بودند، آزاد شدند. به گزارش ایرنا، کارشناس کنسولی نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر گفت: این صیادان سرنشینان ۲ فروند لنج هستند که دی و بهمن ماه سال گذشته به اتهام تجاوز مرزی توسط نیروهای گارد دریایی عربستان توقیف و زندانی شده بودند. کیمیا زارع روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: یکی از این شناورهای صیادی با ۱۱ سرنشین دهم دی و دیگری با هشت صیاد ۱۹ بهمن ماه سال گذشته در خلیج فارس توقیف شدند. وی ادامه داد: با پیگیری مسئولان وزارت امور خارجه ایران این صیادان به همراه شناورهایشان رفع توقیف و آزاد شدند.

تکذیب بازداشت تک‌تیرانداز ایرانی در کربلا

 خبر دیگر اینکه،فرماندهی پلیس کربلا پنجشنبه شب با صدور بیانیه‌ای، شایعه منتشر شده در فیس‌بوک مبنی بر بازداشت یک تک‌تیرانداز ایرانی در کربلا را کاملاً بی اساس و دروغ خواند و تأکید کرد که هم این خبر کاملاً بی اساس است و هم تظاهرات در کربلا کاملاً در امنیت برگزار می‌شود. به گزارش ایرنا، این بیانیه افزوده است در شرایطی کنونی کشور که برخی توطئه‌های خارجی نیز درصدد انحراف اعتراضات از روند مسالمت‌آمیز آن هستند، همه بخش‌های جامعه باید آگاهانه رفتار کرده و در دام شایعات و نقل قول‌های دروغین که از سوی ارتش‌های سایبری مغرض نشر می‌یابد، نیفتند. فرماندهی پلیس کربلا تأکید کرده است که برای انتشار این گونه اخبار، مراجعه به منابع رسمی ضروری است.

شکایت معاون دادستان تهران از نماینده مجلس

 دست آخر اینکه، نماینده تهران در مجلس از  احضار خود به دادگاه انقلاب برای رسیدگی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام خبر داد. به گزارش ایسنا، محمود صادقی در حساب توئیتری خود نوشت: «شنبه ۱۱ آبان جلسه رسیدگی به اعلام جرم دادیار جانشین دادسرای فرهنگ و رسانه تهران علیه اینجانب به‌ اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام در شعبه‌ ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران تشکیل خواهد شد. مستند این اعلام جرم جملاتی تقطیع شده از سخنرانی‌ من در تاریخ ۱۶ آذر سال ۹۵ در دانشگاه امیرکبیر است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7193/3/525671/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها