اخبــــار



واکنش توئیتری سایت رهبر انقلاب به سفر ترامپ به افغانستان

حساب کاربری توئیتر سایت رهبر معظم انقلاب به سفر دونالد ترامپ به افغانستان واکنش نشان داد. حساب کاربری توئیتر سایت رهبر معظم انقلاب درخصوص سفر پنجشنبه شب دونالد ترامپ به افغانستان نوشت: امریکایی‌ها بی‌اجازه بلند می‎شوند می‌آیند وارد یک کشوری می‌شوند مثل کشور عراق، نه به سراغ دولت آن کشور می‌روند، نه به سراغ پایتخت آن کشور می‌روند، آنجا پایگاه دارند، می‌روند داخل پایگاه خودشان! یعنی آزادی ملت‌ها و استقلال ملت‌ها را رسماً مورد توهین قرار می‌دهند. توئیتر سایت رهبری این توئیت را با هشتگ نظام سلطه و استقلال منتشر کرده است.

امام جمعه تهران: اصلاح قیمت بنزین لازم و اجتناب ناپذیر بود

امام جمعه موقت تهران با بیان این موضوع که اصلاح قیمت بنزین تنها بهانه‌ای برای تولد زودهنگام آشوب برنامه‌ریزی شده توسط دشمن بود، گفت: اهالی سیاست مراقب باشند وقت گروکشی‌های سیاسی نیست و باید همدلی ملی را برای اجرای کامل طرح و کمک به آسیب‌دیدگان این حوادث به نمایش بگذاریم. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج علی اکبری» افزود: این آشوب‌ها، حاصل دو سال کار تشکیلاتی و تسلیح و آموزش استکبار جهانی بود و اصلاح قیمت بنزین تنها یک بهانه بود و این آشوب برای زمستان برنامه‌ریزی شده بود که زودتر متولد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود، ایران را در میان پرمصرف‌ترین کشورهای دنیا از لحاظ مصرف انرژی عنوان  و اضافه کرد: مصرف بالای انرژی نه تنها به محیط زیست آسیب می‌زند و آلودگی هوا را در پی دارد، فرصت طلایی پیوستن به گروه کشورهای صادرکننده بنزین را از ایران گرفت. وی به تأکید برنامه ششم توسعه بر اصلاح تدریجی قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: قاچاق بنزین در وضعیت بدی قرار داشت و اصلاح قیمت یک اقدام لازم و اجتناب ناپذیر بود. امام جمعه موقت تهران این اقدام را نافع و لازم برای کشور ارزیابی کرد و با انتقاد از شیوه اجرای آن گفت: شیوه اجرای این تصمیم ملی که همه جامعه را در برمی‌گیرد، در بوته نقد است و برای اجرای آن، اقناع ملی و اجماع نخبگان صورت نگرفت که نتیجه آن ناراحتی و نگرانی گسترده در میان آحاد مردم بعد از اجرا بود.

جهانگیری: هدف طرح مدیریت مصرف سوخت حمایت از نیازمندان است

معاون اول رئیس جمهوری در جریان بازدید از پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان،‌ گفت: هدف اصلی از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین حمایت از اقشار نیازمند پس از شوک اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه امریکا و نیز ترمیم قدرت خرید مردم بود و همه واجدان شرایط از بسته حمایت معیشتی بهره‌مند خواهند شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری شامگاه چهارشنبه با بیان اینکه حتماً در بررسی اطلاعات باید از موضع مثبت جانب مردم گرفته شود، اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین حمایت از اقشار نیازمند است. به گفته وی، مهم‌ترین کار دولت قرار گرفتن در کنار مردم و ترمیم قدرت خرید اقشار آسیب پذیر است.جهانگیری، هدف از توزیع بسته حمایت معیشتی استقرار عدالت و جلوگیری از تبعیض دانست و گفت: باید به مردم اطمینان داد که همه واجدان شرایط از بسته حمایت معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7216/2/528107/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها