اخبـــار



نایب قهرمانی دختران در تورنمنت کافا

تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی (کافا) پنجشنبه در تاجیکستان با حضور 6 تیم به پایان رسید که تیم دختران زیر 23 سال ایران با پیروزی 7 بر صفر مقابل افغانستان در آخرین بازی، نایب قهرمان این مسابقات شدند. دختران ایران تیم‌های تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان را شکست دادند و تنها مقابل ازبکستان شکست خوردند. ازبکستان با پیروزی در 5 بازی عنوان قهرمانی را به‌دست آورد. در پایان این رقابت‌ها، هاجر دباغی با 8 گل زده از ایران عنوان «خانم گل» مسابقات را به خود اختصاص داد.

جونیور با پرسپولیس فسخ کرد

جونیور براندائو، مهاجم برزیلی پرسپولیس با باشگاه به توافق رسید و با دریافت 102هزار دلار قرارداد خود را فسخ کرد. او پس از فسخ قرارداد گفت:«وقتی آمدم درگیری‌های ذهنی زیادی داشتم. قبل از اینکه به ایران بیایم، فرزندم به دنیا آمد و هر روز نگران او و مشغول صحبت با همسرم بودم. از همان لحظه اولی که وارد بازی‌ها شدم به من اتهام زدند که او اصلاً فوتبالیست نیست و شبیه یک پرنده‌فروش است. این حرف‌ها واقعاً قلب مرا درد می‌آورد. یک روز به ایران برمی‌گردم و آن افرادی که حملات ناجوانمردانه‌ای به من کردند یک روز از حرف‌های خود پشیمان می‌شوند. منتظر بازگشت من به لیگ ایران باشید.»

برکناری امه‌ری بعد از ثبت ضعیف‌ترین آمار 27 سال اخیر

در پی شکست 2-1 آرسنال مقابل فرانکفورت آلمان در«لیگ اروپا»، اونای امه‌ری، سرمربی اسپانیایی این تیم انگلیسی ظهر دیروز (جمعه) از سمت خود برکنار و مقرر شد فردریک لیونگ برگ، دستیار اول سوئدی وی و مهاجم مشهور دهه 2000 همین باشگاه لندنی تا زمان تعیین سرمربی جدید آرسنال، وظیفه هدایت تیم را برعهده گیرد. این درحالی است که از الگری به عنوان کاندیدای اصلی جانشینی امه‌ری نام برده می‌شود. هفتمین بازی متوالی بدون برد توپچی‌های لندن باعث شد بدترین آمار این تیم طی 27 سال اخیر به ثبت برسد و فقط قبل از دوران زمامداری 22 ساله آرسن ونگر فرانسوی در آرسنال چنین رکورد منفی‌ای در این باشگاه ثبت شده بود. امه‌ری ساعاتی پیش از برکناری‌اش به خبرنگاران گفته بود:«من برکنار شوم؟ من فقط به دیدار بعدی تیمم فکر می‌کنم.» نکته قابل اشاره اینکه پنجشنبه شب پس از به ثمر رسیدن گل دوم فرانکفورت، هواداران آرسنال روی سکوها شروع به شادی کردند زیرا مطمئن شدند مربی ناکام تیم‌شان رفتنی خواهد شد.

جهانبخش در لیست فروش برایتون

سایت اینترنتی روزنامه برایتون اندهو ایندیپندنت که اخبار شهر برایتون انگلیس را پوشش می‌دهد، دیروز در گزارشی نوشت که مسئولان باشگاه برایتون که از عملکرد علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی این باشگاه ناراضی‌اند، نام او را در فهرست فروش قرار داده‌اند و در نقل و انتقالات زمستانی که از 10 دی ماه شروع می‌شود، اقدام به فروش جهانبخش خواهند کرد. گراهام پاتر، سرمربی برایتون که نظر مساعدی نسبت به جهانبخش ندارد، اخیراً قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرده و همین مسأله، رفتن جهانبخش را محتمل‌تر کرده است. جهانبخش که امسال فقط در یک بازی برایتون در جام اتحادیه انگلیس به بازی گرفته شد، پنجشنبه گذشته هم در ترکیب تیم زیر 23 سال برایتون در لیگ این رده سنی مقابل وستهام به میدان رفت و همراه با یارانش تن به شکست 1-3 داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7216/15/528138/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها