مسی: بازی در نیوکمپ قفل می‌شود




لیونـل مسـی، فوق سـتاره آرژانتینــــی بارســــلونا در آستانه دیدار با رئال مادرید، مصاحبه جالبی با نشریه مارکا انجام داد.
با وجود پیروزی 5-1 فصل گذشته بارسلونا در نیوکمپ؛ اما به نظر می‌رسد که شما در سانتیاگو برنابئو بهتر از نیوکمپ بازی می‌کنید.دلیل این موضوع چیست؟
هنگامی که ما در برنابئو بازی می‌کنیم، فضای بیشتری برایمان ایجاد می‌شود. آنها در برنابئو حملات زیادی انجام می‌دهند چرا که میزبان هستند و تماشاگران‌شان نیز آنها را وادار به حمله می‌کنند. اما آنها در نیوکمپ به شکل دیگری بازی می‌کنند؛ بیشتر عقب‌نشینی‌ می‌کنند و با انجام بازی فشرده‌تر، بیشتر روی ضدحملات تمرکز می‌کنند. در نیوکمپ بازی کمی قفل می‌شود.
زیدان پیش از این همه چیز را با مادرید برده اما در ابتدای فصل با انتقاداتی مواجه شد؛ آیا از این موضوع تعجب نکردی؟
قطعاً تعجب‌آور است اما کسانی که برای یک مدت طولانی در فوتبال و یک باشگاه بزرگ بوده‌اند، می‌دانند که این امر یک موضوع طبیعی است. مردم به‌روز هستند و خیلی زود چیزهایی که شما در گذشته برده‌اید را فراموش می‌کنند. زیدان قطعاً می‌دانست که با وجود 3 لیگ قهرمانان پیاپی که با رئال مادرید برده، هواداران در ادامه نیز چیزهای بیشتری از او خواهند خواست. بازیکنان و مربیان بزرگ می‌دانند که ما دائماً تحت فشار هستیم و توجه زیادی به ما می‌شود.
به نظر تو ادن‌ آزار توانایی‌های لازم برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو را دارد؟
آزار کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. او یک بازیکن متفاوت است که می‌تواند هر دفاعی را به هم بریزد اما من فکر می‌کنم که او با کریستیانو فرق می‌کند و به طور کلی شخصیت متفاوتی دارد. جایگزینی کریستیانو دشوار است اما ‌آزار نیز بازیکن خیلی خوبی است.
نظرشما درباره اینکه در بعضی از مواقع برخی بازیکنان مهم تیم یا حتی خودت برای استراحت روی نیمکت می‌نشینید، چیست؟
این یک قضیه مهم است. بعضی زمان‌ها هستند که باید سایر هم‌تیمی‌های شما به بازی گرفته شوند تا شما در بهترین فرم ممکن قرار بگیرید. همچنین این موضوع از لحاظ اینکه همه بازیکنان در رختکن نیز احساس امنیت کنند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ما برای رسیدن به اهداف خود به انگیزه همه بازیکنان احتیاج داریم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7232/15/529780/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها