اخبـــار




اسماعیلی: با احساسات علاقه‌مندان بازی نشود

شانزدهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه دیروز برگزار شد. اسماعیلی در این نشست در پاسخ به سؤالی در رابطه با نحوه پرداخت پول سرمربی استقلال از طریق یک شرکت پتروشیمی گفت: «متولیان این حوزه اقدامات‌شان به گونه‌ای باشد که از اموال بیت‌المال در این مسیر چیزی به هدر نرود. با احساسات نسل جوان و علاقه‌مندان بازی نکنند. تقاضای ما از مسئولان وزارت ورزش این است که دقت لازم را در قراردادها و فسخ آن داشته باشند به گونه‌ای که نه با سرمایه مملکت و نه با احساسات جماعت فوتبال بازی نشود. در بخش مربوط به حقوق بیت‌المال بازرسی کشور وظیفه دارد آن را بررسی کند.»

سلطانی‌فر: نمی‌گذاریم تیم امید کمبود داشته باشد

وزیر ورزش و جوانان بعد از بازدید از تمرینات تیم ملی امید در نشست ویژه با مسئولین فدراسیون فوتبال با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا گفت : «درآمد ارزی حاصل از صادرات نفت و سوخت ایران در سال 90 به 120 میلیارد دلار می رسید اما این میزان در سال جاری به ١٢ میلیارد دلار رسیده و این بیانگر کاهش شدید درآمد کشور است که ورزش هم تحت تأثیر آن قرار گرفته ولی با وجود محدودیت ها با قدرت برای بازی های المپیک آماده می شویم.» به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر گفت: «در آستانه بازی‌های المپیک، حمایت مالی از تیم ها و ورزشکاران المپیکی مورد توجه ما قرار دارد و تلاش می کنیم در راستای رفع کمبودها حمایت لازم را داشته باشیم. تیم ملی امید مورد حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و نمی‌گذاریم کمبودی داشته باشند. این تیم از بازیکنان خوبی سود می‌برد و با یک نتیجه خوب برابر کره جنوبی که سخت ترین حریف ماست ، می توانیم از گروه صعود کرده و به المپیک امیدوار باشیم.»

استیلی: با این وضع اردوی قطر به درد ما نمی‌خورد

در ادامه کش و قوس‌های تیم ملی امید فوتبال ایران با برخی باشگاه‌هایی که نفرات منتخب خود را در اختیار این تیم نمی‌گذارند، حمید استیلی سرمربی این تیم تصریح کرد رفتن این تیم به اردوی تمرینی قطر بدون تمامی نفرات مورد نظر وی کم اثر و اقدامی عبث خواهد بود و این اردو به درد امیدها نمی‌خورد.

نیاز ارزی ۲۰ میلیاردی برای المپیک

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: «در مرحله پیشنهاد هستیم. آنچه از صحن مجلس خارج و در شورای نگهبان تصویب شود، بودجه ماست. باید مسیر طی شود. هر چه دولت کمک کند، برای فدراسیون‌ها هزینه می‌کنیم. برای المپیک توکیو، ما ۲۰ میلیارد هزینه ارزی نیاز داریم.»

اظهارنظر علی‌نژاد و واکنش بنا

انتقادات دو روز پیش محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره توجه بیش از حد به فوتبال و استراماچونی با واکنش مهدی علی‌نژاد مواجه شد. سرپرست جدید معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نشست کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: «برای بنا احترام قائل هستیم اما او باید در چارچوب خودش صحبت کند.» بنا هم پاسخ علی‌نژاد را داد و به ایسنا گفت: «به آقای علی نژاد نصیحت می‌کنم بگذارد مهر حکم سرپرستی‌اش خشک شود بعد راجع به این مسائل حرف بزند. من به عنوان یک شهروند این حق را دارم که در صفحه شخصی‌ام هر مطلبی که دوست دارم، بنویسم و اگر حرف غیرقانونی بزنم، قانون است که باید درباره من تصمیم بگیرد.»

رونمایی از تندیس حجازی در غرب تهران

با حضور خانواده ناصر حجازی و جمعی از استقلالی‌ها، عصر دیروز از تندیس دروازه‌بان فقید تیم ملی و باشگاه استقلال درغرب تهران رونمایی شد. مراسم رونمایی ازاین تندیس در تقاطع بزرگراه ستاری و بلوار فردوس برگزار و این بلوار رسماً به نام بلوار حجازی به حاضران معرفی شد. حضور وسیع فوتبالدوستان دراین منطقه باعث ایجاد ترافیک در خیابان‌های اطراف شد اما مأموران انتظامی به کمک آمدند. همسر و فرزندان و داماد مرحوم حجازی و همچنین رضا حسن‌زاده، مدافع اسبق آبی‌های تهرانی از حاضران دراین مراسم بودند.

حضور علی کریمی در ماراتن دوبی!

علی کریمی، ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، قصد دارد چهارم بهمن ماه در مسابقه «دو»ی ماراتن دوبی شرکت کند. کریمی پس از ناکامی نسبی در هدایت تیم‌های نفت تهران و سپیدرود رشت، تمایل چندانی برای بازگشت به دنیای مربیگری بروز نداده و اخیراً پیشنهاد تراکتور برای هدایت این تیم را هم رد کرده است.

۴ مدال اسکی‌بازان ایران در مسابقات ترکیه

روز نخست رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین ترکیه با کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید. در بخش بانوان عاطفه احمدی در جایگاه دوم ایستاد  و صدف ساوه‌شمشکی برنز گرفت. در بخش مردان نیز بهنام کیاشمشکی عنوان دوم و مدال نقره را کسب کرد و مرتضی جعفری مدال برنز را بر گردن آویخت.

سرخ‌ها ناهار را میهمان کالدرون بودند

تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با بدنسازی نفرات این تیم در سالن مجموعه ورزشی کاظمی آغاز شد. شوتزنی از راه دور و یک فوتبال درون تیمی، دیگر بخش اصلی در تمرینات روز سه‌شنبه سرخ‌های تهرانی بود که در جریان فوتبال ترابی و علیپور گل‌های زیادی زدند. در پایان تمرینی که هیچ غایب عمده‌ای نداشت و طی آن برای دختر سیدجلال حسینی هم جشن تولد گرفته شد، قرمزها ناهار را میهمان گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی‌ تیم‌شان بودند و برای این منظور به یک رستوران رفتند. انصاری‌فرد و چند تن از مدیران دیگر پرسپولیس هم دراین میهمانی ناهار حضور داشتند.

تمرین آبی‌ها مقابل چشم‌های جواد رضویان

تمرین دیروز استقلال که در ورزشگاه نفت تهرانسر انجام پذیرفت، یک تماشاگر ویژه داشت و او، جواد رضویان هنرمند برنامه‌های کمدی تلویزیونی و بازیگر فیلم‌های سینمایی کشورمان بود که از طرفداران آبی‌ها است و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. اسماعیلی، یزدانی و دشتی که جملگی مصدومند و به بازی بعدی آبی‌ها نمی‌رسند، سه غایب تمرین دیروز بودند و از بین دو ملی‌پوش امید استقلال، قائدی در تمرین حضور یافت اما طاهرخانی به محل تمرین آبی‌ها نیامد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7232/15/529783/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها