توئیتر



 بیشترین فضای بحث‌های اقتصادی در توئیتر در روز گذشته مربوط به‌ شرایط حاکم بر بازارها بعد از شهادت سردار سلیمانی بود. به نوشته یکی از کاربران روز گذشته بازار ارز و سکه نسبت به بورس تغییر کمتری داشت و قیمت‌ها در این دو بازار نسبت به نرخ دلار روز پنجشنبه تفاوت چندانی نداشته است.
 کاربران توئیتر اخبار مربوط به کاهش شاخص بورس را بیشتر در مطالب خود انعکاس دادند. یکی از فعالان این شبکه اجتماعی نوشت: بورس در نخستین روز پس از این واقعه تروریستی، واکنش نشان داد که این واکنش طبیعی است.اما سهامداران باید ازهر گونه رفتار هیجانی یا خرید و فروش‌های غیرمنطقی در این وضعیت خودداری کنند. کاربر دیگری نوشت: لطفاً نفروشید و صبور باشید. هشتک «نه به خرید هیجانی سهام »هم در فضای مجازی مشاهده شد.
 یکی دیگر از کاربران نوشت: واکنش بازارها تحت تأثیر مسائل سیاسی معمولاً بیشتر از یک هفته دوام ندارد بنابراین مردم نباید در این بازارها از خود رفتار هیجانی نشان دهند.
 موضوع دیگری که روز گذشته مورد توجه برخی کاربران قرار گرفت ثبت‌نام خودرو دولتی به اسم کودکان شیرخواره بود که با خرید کارت ملی برای ثبت نام خودرو اتفاق افتاده است. به نوشته یکی از کاربران برخی خریداران کارت ملی را باقیمت دومیلیون تومان اجاره کرده و برای کودکان شیرخواره هم خودرو ثبت نام کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7247/9/531765/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها