کالدرون در آستانه شروع تمرینات پرسپولیس هشدار داد

باشگاه هنوز هیچ اقدامی انجام نداده است


گابریل کالدرون پیش از ترک ایران، خواستار اقداماتی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس برای تقویت این تیم بود. مهم‌ترین خواسته سرمربی آرژانتینی مربوط به پرداخت مطالبات بازیکنان، تعیین تکلیف بازیکنان مازاد و همچنین جذب 3 بازیکن ایرانی بود. اقداماتی که تا یک روز قبل از شروع تمرینات این تیم، هیچ کدام تحقق نیافته و پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و دانیال اسماعیلی فر به در بسته خورده و نتوانسته به توافقی برای دریافت رضایتنامه آنها دست یابد. در کنار دو مسأله یاد شده باید به این موضوع نیز اشاره داشت که کالدرون بشدت نسبت به حضور برخی افراد کنار باشگاه و مدیریت گلایه خود را مطرح کرده بود و خواهان تصمیم‌گیری درباره آنها شده بود. در این باره نیز هیچ تصمیمی از سوی محمدحسن انصاری فرد گرفته نشده و مدیرعامل باشگاه امیدوار است در گفت‌و‌گوی رودررو با کالدرون در دوحه(اردوی آماده سازی) اختلاف نظرها را برطرف کند.
در این شرایط، هیأت‌مدیره پرسپولیس این روزها با انتقادات زیادی از سوی هواداران این تیم مواجه شده و کانال‌های هواداری پرسپولیس بر این باورند که تمام مشکلات این تیم به خاطر اقدامات بازدارنده‌ای است که چند عضو هیأت‌مدیره بر سر راه باشگاه و مدیرعامل قرار داده است. در این میان، انتشار عکسی از جلسه مخفیانه هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در یکی از رستوران‌های تهران خبرساز شد و به شایعات دامن زاد. مهدی رسول‌پناه، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفت:«کدام جلسه مخفیانه؟ برای اینکه تنوعی شود و فضا را عوض کنیم، تصمیم گرفتیم جلسه را در محیط بیرون از فضای باشگاه تشکیل بدهیم.» او درباره سؤالی مبنی بر اینکه آیا می‌تواند به هواداران وعده دهد که کالدرون در نیم‌فصل دوم هم روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست؟ چنین پاسخ داد:«ما جلسات زیادی برای فراهم کردن خواسته‌های کالدرون برگزار کرده‌ایم اما اینکه بخواهم قولی به هواداران بدهم، درست نیست.»
گفتنی است رسانه‌ها دیروز خبر از استعفای ایرج عرب از عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس دادند و تأکید کردند این مسأله قطعیت یافته است. در صورت پذیرفته شدن استعفای عرب، انصاری‌فرد با حفظ پست مدیرعاملی‌اش، عضو هیأت مدیره هم خواهد شد. ضمن اینکه خبر رسیده ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون نیز برای عضویت در هیأت مدیره سرخ‌ها مدنظر قرار دارد.
در این شرایط، دیروز کالدرون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «بعد از یک هفته، باشگاه هنوز هیچ اقدامی انجام نداده. دو روز به شروع تمرینات مانده اما متأسفانه هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.» بعد از این صحبت‌ها انصاری‌فرد به سایت باشگاه پرسپولیس گفت:«با شناختی که از روحیات کالدرون دارم، او بازمی‌گردد. برای حل مشکلات مالی حتی به‌دنبال قرض از دوست و آشنا هستیم.» قرار است دور جدید تمرینات پرسپولیس از فردا(دوشنبه) آغاز شود و با توجه به هشداری که کالدرون داده، باید دید در آینده چه اتفاقاتی انتظار سرخ‌ها را می‌کشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7247/14/531794/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها