فناورانه،آهنگ بسازید



یکی از مشکلات علاقه‌مندان به سازهای مختلف، نت‌نویسی است. به هرحال نوشتن نت‌های موسیقی روی خطوط حائل مهارت می‌خواهد و ازسوی دیگر در دنیای دیجیتال، میزان استفاده از خودکار و کاغذ بسیار کمتر شده است، چراکه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یادداشت‌هایشان را نیز در تلفن‌های همراه خود داشته باشند.
این بار هم فناوری به میدان آمده و با نرم افزار MakeMusic Finale مشکل را حل کرده است. با کمک این نرم افزار، کسانی که قصد دارند برای آهنگ‌های خود نت بنویسند نیازی به کاغذ و قلم ندارند. آنها می‌توانند ایده‌های خود را براحتی و دقیق توسط این نرم افزار ثبت کنند.
درواقع این نرم افزار دارای کیبورد است بنابراین شما می‌توانید براحتی و تنها با کمک نرم افزار و کامپیوتر خود، آهنگ را بنوازید تا این نرم افزار نت را بنویسد. اگر هم کاربران هنگام نت‌نویسی با مشکلی مواجه شوند می‌توانند براحتی و بدون نگرانی از پاره شدن کاغذ، آن را تغییر دهند. یکی دیگر از نکات جالب این نرم افزار، این است که شما با کمک آن می‌توانید نت‌هایی را که براحتی نوشته اید و درواقع حالا یک آهنگ خاص محسوب می‌شود، پرینت بگیرید. این نرم افزار همچنین قابلیت پشتیبانی از فایل‌های مختلف ازجمله MIDI را دارد.
این نرم افزار قابلیت‌های فراوان دیگری نیز دارد مثلاً شما می‌توانید نت‌های نوشته شده‌تان را قبل از پرینت شدن، در قالب یک موزیک بشنوید و به این ترتیب اگر جایی از آهنگ مورد پسندتان نیست تلاش کنید تا آن را تغییر دهید و نت‌ها را ویرایش کنید. اگر شما هم جزو علاقه مندان موسیقی هستید و می‌خواهید با ساز مورد علاقه‌تان آهنگ‌های اختصاصی بنوازید می‌توانید این نرم افزار را به‌صورت رایگان از وب سایت
p30world.com بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7248/8/531887/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها