اخبــــار



کالدرون تهدید به فسخ قرارداد کرد

بعد از اینکه گابریل کالدرون شنبه اعلام کرد باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ اقدامی انجام نداده و در 2 روز مانده به تمرینات هنوز هیچ پیشرفتی حاصل نشده است، دیروز خبر رسید که وکیل سوئیسی این سرمربی آرژانتینی، اول ژانویه (۱۱دی) با ارسال نامه‌‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس، اعلام کرده این باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال کالدرون عمل نکرده و از این رو این مربی می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند. این در حالی است که پرسپولیسی‌ها طبق برنامه قرار است پنجشنبه عازم قطر شوند تا اردویی ۱۲ روزه در دوحه برگزار کنند و قرار است کالدرون هم در قطر به سایر پرسپولیسی ها ملحق شود اما حالا که نامه‌ تهدید فسخ او به باشگاه رسیده، به نظر می‌رسد اگر پرسپولیسی‌ها نتوانند تعهدات مالی خود در قبال او را اجرایی کنند و شروطش را بپذیرند، کالدرون به قطر نخواهد رفت. در همین رابطه، مهدی محمدنبی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: «با توجه به نقطه نظرات خوبی که در هیأت مدیره با حضور آقای انصاری فرد از قبل بوده و داشتیم و با توجه به جلساتی که خود آقای انصاری فرد با کالدرون داشته، امیدواریم در همین یکی دو روز توسط انصاری فرد به نتیجه مطلوب برسد و ان شاء الله شاهد حضور آقای کالدرون در اردوی قطر خواهیم بود.» البته نبی هیچ اشاره‌ای به نامه‌ رسمی وکیل کالدرون نکرده و در صحبت‌های خودش هم نشانی از قطعیت بازگشت کالدرون دیده نمی‌شود. البته مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش است از کالدرون وقت بگیرد تا قسط دوم مطالباتش را حداقل در دو زمان و در دو بخش دریافت کند. مبلغی که باید به کالدرون تا فردا (سه‌شنبه) پرداخت شود 300 هزار دلار است و انصاری‌فرد از کالدرون خواسته طلبش را در دو قسط و همین تعطیلات نیم‌فصل دریافت کند که با این خواسته او هنوز موافقت نشده است.

نایب قهرمانی صفدریان در جام جهانی یخ نوردی

محمد رضا صفدریان یخ‌نورد ایرانی، در اولین دوره رقابت‌های جام جهانی یخ نوردی سال 2020 که در شهر «چاچونگ» چین جریان داشت، موفق شد در ماده لید به مدال نقره دست یابد. در این ماده، لونا لادوانت یخ نورد فرانسوی اول شد و پارک هیونگ از کره در جایگاه سوم ایستاد.

پاسخ منفی دایی به ذوب آهن

دیروز خبر رسید که علی دایی بعد از دوری چندماهه از فوتبال، با ذوب آهن توافق کرده ولی بعد از مصاحبه‌ای که دایی انجام داد، این موضوع کاملاً منتفی شد. دایی در این خصوص به ورزش سه گفت: «از اعتماد مدیران ذوب آهن متشکرم اما به دلایل شخصی نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم.»

بارسا لغزید، رئال رسید

رئال مادرید شنبه شب پیروزی آسانی را با نتیجه 0-3 در زمین ختافه تجربه کرد، اما بارسلونا در دربی ایالت کاتالونیا به تساوی 2-2 مقابل اسپانیول، رقیب قعرنشینش رضایت داد. پس از گذشت 19 هفته از مسابقات بارسا و رئال، هر دو 40 امتیاز دارند اما بارسا با تفاضل گل بهتر همچنان صدرنشین است. دیه‌گو لوپز و لی وو گل‌های اسپانیول را زدند و گل دراماتیک لی وو، مهاجم چینی اسپانیول در دقیقه 88 نفس بارسا را در شبی گرفت که سوارز و ویدال برایش گلزنی کردند. رئال نیز مقابل ختافه توسط واران، مودریچ و سوریا به گل رسید که آخری، مدافع حریف بود که به اشتباه دروازه خودی را گشود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7248/11/531902/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها