چهـــره




تأسف کاوه رضایی از تعطیلی برنامه «90»

کاوه رضایی به شرایط خوب خود بازگشته و 11 گل در این فصل از لیگ بلژیک برای شارلروا به ثمر رسانده است. او که در حال حاضر یکی از موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران محسوب می‌شود، پنجشنبه شب مصاحبه تصویری اختصاصی با برنامه فوتبال 120 داشت. برنامه‌ای به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور که مختص فوتبال جهان با تمرکز بر 5 لیگ معتبر اروپایی است. کاوه که در ابتدای فصل از کلوب بروژ جدا شد و به شارلروا بازگشت، گفت: «شرایطم در بروژ خوب نبود و مصدومیتی طولانی داشتم. پزشکان نتوانستند کمک کنند و روش‌های پزشکی در بلژیک معکوس عمل کرد. در واقع پزشکان ایرانی خیلی بیشتر توانستند به من کمک کنند.» او درباره برنامه‌اش برای فصل آینده چنین توضیح داد: «دوست دارم به کلوب بروژ برگردم. حضور در یک تیم سطح بالا مثل بروژ باعث افتخار من است. از طرفی بلژیک می‌تواند سکوی پرتاب من به لیگ‌های بهتر اروپا از جمله لیگ فرانسه باشد.» کاوه رضایی در پایان ضمن ابراز تأسف از تعطیلی برنامه «90» گفت: «از برنامه شما به خاطر توجه ویژه به بازیکنان ایرانی که در کشورهای دیگر بازی می‌کنند، تشکر می‌کنم. قبلاً برنامه «90» بود که متأسفانه با آقای فردوسی‌پور آن کار را کردند و الان خیلی از نکات که در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد، هیچ کس نمی‌تواند مثل گذشته موشکافانه به آن بپردازد. در ضمن امیدوارم مردم ایران بتوانند آینده خیلی بهتری داشته باشند چون در مدت اخیر شرایط به گونه‌ای بوده که سختی‌های زیادی تحمل می‌کنند.»

عکس جنجالی علیرضا جهانبخش در کلوب شبانه

نشریه «سان» انگلیس با انتشار ویدئو و تصاویری از علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون به همراه ۳ بازیکن دیگر این تیم در کلوب شبانه جنجال‌ساز شد. این رسانه معتبر انگلیسی مدعی شد: «حضور ۴ بازیکن برایتون در کلوب شبانه در اسپانیا که در حال فوت کردن در بادکنک‌ها هستند، دردسرساز شده و باشگاه برایتون تحقیقات درباره این موضوع را آغاز کرده است.» بنا به ادعای این رسانه انگلیسی، محتوای این بادکنک‌ها هنوز مشخص نیست ولی معروف است افرادی که در کلوب‌ها از این بادکنک‌ها استنشاق می‌کنند، محتوایش اکسید نیتروژن یا همان گاز خنده‌آور است. باشگاه برایتون از ویدئو مطلع شده و سخنگوی باشگاه انگلیسی درباره این موضوع گفت: «باشگاه از ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست شده، اطلاع دارد و در داخل باشگاه این موضوع را رسیدگی خواهد کرد.»

دادکان: شرایط حضورم در انتخابات مناسب نبود

محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» متذکر شد به‌سبب دخالت‌ نهادهای مختلف در امور فوتبال، کار در این رشته دشوار شده و همین مسأله از دلایل عدم ثبت‌نام وی در انتخابات پیش رو فدراسیون است که 25 اسفند برگزار خواهد شد. وی افزود:«به مهدی تاج توصیه کرده بودم کی‌روش را حفظ کند اما او گفت که کنترل این قضیه از دستش خارج است. سؤال من این است که پس از رفتن این مرد پرتغالی، چه چیزی نصیب‌مان شد؟ خرج‌ها بیشتر و نتایج تیم ملی بدتر شد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7279/18/536056/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها