تلگراف خبــــــر




«تااون» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود. «تااون» عنوان تازه‌ترین نمایش از گروه آدمک به کارگردانی حوری است که از اول اسفندماه سال‌جاری هر شب ساعت 21:30 در تماشاخانه دیوارچهارم به صحنه می‌رود.
فیلم سینمایی «چهل و هفت» به کارگردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطاالله‌ تبریزی و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه از اول اسفند در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. این فیلم روایتگر داستان سه زن از سه طبقه اجتماعی در شب آغاز زمستان است.
۲۱ نفر از اعضای هیأت نظارت آکادمی «‌سزار» اعلام کردند همگی پس‌ از برگزاری مراسم اهدای جوایز «سزار» پیش‌رو که به‌عنوان جوایز اسکار سینمای فرانسه شناخته می‌شود، استعفا خواهند داد.‌ این بیانیه غافلگیرکننده در حالی منتشر شد که چندی پیش پس از نامزدی «یک سرباز و یک جاسوس»، ساخته جدید «‌رومن پولانسکی» در ۱۲ شاخه جوایز «سزار»، انتقادات بسیاری متوجه این آکادمی شد.
جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ کنگ طبق اعلام پیشین قرار بود از تاریخ ۲۴ مارس تا ۶ آوریل (۵ تا ۱۸ فروردین) برگزار شود بنا بر اعلام مسئولان این رویداد سینمایی به سبب شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و در تابستان آینده برگزار خواهد شد.
خبرگزاری مهر گزارش داد، دانشکده خبر به احتمال زیاد تعطیل خواهد شد. دانشکده خبر بتازگی از پایگاه پذیرش دانشجو در نیمسال دوم دانشگاه جامع علمی - کاربردی حذف شده و ظاهراً دانشجویان دانشکده نیز برای ادامه تحصیل به سایر مراکز آموزش عالی هدایت شده‌اند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7279/19/536060/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها