چگونه پی دی اف را به ورد تبدیل کنیم؟




بعضی اوقات متن مورد نیاز شما به‌صورت پی‌دی‌اف به دستتان می‌رسد و برای ویرایش آن با مشکل مواجه می‌شوید که البته یک نرم افزار می‌تواند برای تبدیل این فایل به ورد، به شما کمک کند.Able2Extract Professional یک نرم افزار حرفه‌ای و جامع برای تبدیل، ایجاد و ویرایش فوری اسناد PDF است. این برنامه با سرعت و دقت بالا، فایل‌های پی‌دی‌اف را به فرمت‌هایی همچون Word و Excel تبدیل می‌کند تا بتوانید آنها را مورد ویرایش، تجزیه و تحلیل قرار دهید. همچنین در قسمت تبدیل همگانی، می‌توانید اسناد پی‌دی‌اف را به پاورپوینت (.ppt)، اتوکد (.dwg)، ناشر (.pub) و... تبدیل کنید.
 این نرم افزار به چند بخش تبدیل می‌شود، در بخش تبدیل گسترده، می‌توانید اسناد پی‌دی‌اف را با نگه داشتن تصاویر و رنگ‌ها بدون تغییر و قالب‌بندی و حفظ فونت، به فرمت‌های مختلفی تبدیل کنید. در بخش تبدیل دقیق، این امر با دقت بسیاری انجام می‌شود و در مواقعی کاربرد دارد که اساس کار شما دریافت نتایج دقیق با تمرکز بر محتواست. با استفاده از این قابلیت شما با دارا بودن ابزار پیشرفته می‌توانید یک صفحه، یک بخش یا فقط چند خط از سند PDF را بدون تغییر در محتوا به فرمت‌های دیگری تبدیل کنید.همچنین تمامی فرمت‌های تبدیل، ویرایش و ساخته شده توسط این نرم افزار از تکنولوژی پیشرفته با تنظیمات منحصر به فرد استفاده می‌کند بنابراین فایل‌ها دارای استاندارد بوده و توسط نرم افزارهای مشابه قابل استفاده هستند.
از ویژگی‌های نرم افزار تبدیل پی‌دی‌اف به ورد می‌توان به تبدیل تمامی لایه‌ها و تبدیل اسناد پی‌دی‌اف به فرمت‌های گرافیکی مانند TIFF، JPEG، GIF، BMP و PNGاشاره کرد. این نرم افزار از فونت‌های Unicode و Non-Unicode نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند کاراکتر زبان‌های عربی، سیریلیک و زبان‌های آسیایی را تبدیل کند.
ابزارهای سفارش‌سازی سربرگ و پاورقی (Header and Footer)
 و همچنین نهایت سرعت و دقت در عملکرد از ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. اگر تمایل به بارگذاری این نرم افزار دارید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت به آدرس P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7302/13/538657/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها