تلگراف خبــــــر



«تام هنکس» ستاره هالیوودی اعلام کرد او و همسرش «ریتا ویلسون» هر دو مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.
سازمان سینمایی در حالی طرح «هر روز یک فیلم تازه در شبکه نمایش خانگی» را برای ایام خانه‌نشینی مخاطبان کلید زده که برخی فیلم‌های اکران‌ نشده و تازه نیز در صف انتظار رونمایی در این طرح هستند.
احترام برومند با نگارش نوشتاری کوتاه خطاب به مدیران صداوسیما از آنان خواست وظیفه خطیر خود را در قبال بحران کرونا و بحران محیط زیست که در پی آن شاهد خواهیم بود، درک کنند.
موزه «دل پرادو» یکی از مشهورترین موزه‌های جهان به‌همراه موزه هنر «تیسن بورنمیسا» و موزه «رینا سوفیا» در «مادرید» به‌دلیل شیوع ویروس «کرونا» تعطیل شدند. با این حال سخنگوی موزه هنرهای معاصر «بارسلون» اعلام کرد این موزه فعلاً فعالیتش را ادامه می‌دهد.
مسعود نجفی مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی از برگزاری اولین جلسه «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» در روز شنبه خبر داد.
موزه‌ها و گالری‌های هنری بزرگ و معتبر نیویورک روز پنجشنبه اعلام کردند به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به طور موقت بسته خواهند ماند.
برنامه زنده «دو نیمه ماه» به تهیه‌کنندگی و اجرای محمد سلوکی از امروز از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
تمامی نمایش‌های تئاتر «برادوی» امریکا به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعلیق شد.
 فیلم سینمایی «سازدهنی» به‌کارگردانی امیر نادری روز شنبه، ۲۴ اسفند روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.
«موزه ملی آمستردام» و موزه‌ «ون‌گوگ» در پایتخت هلند اعلام کردند در راستای کمک به کنترل ویروس «کرونا» تعطیل می‌شوند و این روند را تا پایان ماه مارس ادامه خواهند داد.
روزبه نعمت‌اللهی در آخرین روزهای سال ۹۸ در برج میلاد کنسرتی را بدون تماشاگر و به‌صورت آنلاین برگزار می‌کند.
رمان «کوری» نوشته ژوزه ساراماگو با ترجمه مهدی غبرایی توسط نشر مرکز با چاپ چهل‌وششم منتشر و راهی بازار نشر شد.
به دنبال بستری شدن بیماران کرونایی یا مشکوک به کرونا در بیمارستان جزیره کیش، نویسندگان کیش در اقدامی جالب کتاب‌های داستان خود را جهت استفاده بیماران کرونایی به بیمارستان کیش اهدا کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، داوود میرباقری کارگردان سریال «سلمان فارسی» مشغول فیلمبرداری فصل بیزانس مجموعه «سلمان فارسی» است. در این فصل اعراب و سپاهیان روم رودروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7302/15/538670/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها