اخبــــار




با هدف مدیریت ریسک اثرات کرونا در نوروز صورت می‌گیرد
پیش بینی افزایش ظرفیت پهنای باند برای اینترنت کشور

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به‌دلیل افزایش استفاده کاربران از اینترنت و با هدف مدیریت ریسک اثرات کرونا در نوروز ۹۹، افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه ارتباطی پیش‌بینی شد.به‌گزارش مهر، سجاد بنابی با توجه به ادامه روند تعطیلات به دلیل شیوع ویروس کرونا و همزمانی با عید نوروز از ظرفیت‌سازی جدید برای شبکه پهنای باند اینترنت خبر داد و گفت: با توجه به آثار بیماری کرونا بر رفتار کاربران که افزایش ۵۰ درصدی استفاده از اینترنت و دیتا را در هفته‌های اخیر در پی داشته است، با هدف مدیریت ریسک اثرات تداوم این بیماری در ایام نوروز، افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه پیش‌بینی شده است.
وی گفت: این افزایش ظرفیت برای شبکه IP داخلی و درگاه‌های بین‌الملل و نیز بستر انتقال آن است که به‌همراه مذاکره و توافق با پروایدرهای بین‌المللی جهت تأمین ظرفیت پیش‌بینی شده، از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت صورت پذیرفته است.نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تأکید کرد: طی هماهنگی با اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت ثابت، افزایش ظرفیت شبکه دسترسی و بهبود کیفیت سرویس دریافتی کاربران نیز برای روزهای آینده و تعطیلات نوروز ۹۹ در حال انجام است.

تعطیلی اپل با شیوع کرونا

اپل در کنار بسیاری دیگر از فروشگاه‌های امریکایی از تعطیلی و بسته شدن تمامی فروشگاه‌های خرده فروشی خود در کشورهای مختلف به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داده است.
به‌ گزارش ایسنا، بر اساس خبری که در رویترز آمده است، اپل که بدون شک یکی از بزرگ‌ترین غول‌های تکنولوژی در جهان و ایالات متحده امریکا به‌شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده که به‌منظور حفظ سلامت و بهداشت جوامع و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا تمامی فروشگاه‌های خرده فروشی خود را در جهان تعطیل خواهد کرد.
این در حالی است که بسیاری دیگر از شرکت‌های امریکایی نیز به تعطیلی و بستن فروشگاه‌های خود در کشورهای مختلف اقدام کرده‌اند.
بر اساس بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی این شرکت منتشر شده است، تمامی فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در کشورهای مختلف به جز چین تا تاریخ ۲۷مارس سال‌جاری میلادی (8فروردین) تعطیل خواهد شد.
از دیگر شرکت‌هایی که به بستن فروشگاه‌های خود اقدام کردند می‌توان به اپراتورهای مخابراتی ورایزن و تی موبایل اشاره کرد که اعلام کرده‌اند: تمامی فروشگاه‌های خود را در ایالات متحده امریکا به طور موقت تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند کرد.آنها در بیانیه‌های منتشر شده خود عنوان کرده‌اند که این اقدام به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک کرونا و ترغیب کاربران و شهروندان به ماندن در منزل صورت گرفته است. ویروس خطرناک و مرگبار کرونا با سر منشأ چین تاکنون بالغ بر ۱۵۳ هزار نفر را در کشورهای مختلف جهان درگیر و آلوده کرده و جان بیش از ۵۷۰۰ نفر را نیز گرفته است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7304/9/538870/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها