دیگه چه خبر


اقدام سپاه برای قدردانی از فعالیت مشمولین علیه کرونا

 خبر اول اینکه، سخنگوی سپاه با تشریح اقدامات جدید و تکمیلی سپاه در پیشگیری و مقابله با کرونا از پیشنهاد احتساب زمان فعالیت مشمولین فعال در صحنه پیشگیری و مقابله با کرونا به عنوان بخشی از خدمت سربازی خبر داد. به گزارش سپاه نیوز، سردار شریف گفت: با کارشناسی های به عمل آمده توسط معاونت نیروی انسانی سپاه در حال ارائه پیشنهاد احتساب زمان فعالیت مشمولین فعال در صحنه پیشگیری و مقابله با کرونا به عنوان بخشی از خدمت سربازی به مراجع بالادستی هستیم که ان‌شاءالله با تصویب و ابلاغ آن از روحیه جهادی و احساس مسئولیت و نقش پذیری آنها در این مدت قدردانی شود.

واکنش سفیر انگلیس در تهران به رفتار مردم ایران و کشورش در خرید مایحتاج روزانه

 خبر دیگر اینکه، سفیر انگلیس در تهران با انتشار توئیتی به رفتار هموطنانش برای هجوم به فروشگاه‌ها درانگلیس وهمچنین در دسترس بودن مایحتاج روزانه در فروشگاه‌های ایران، واکنش نشان داد.
راب مک ایر با انتشار تصویری از قفسه‌های دستمال توالت در فروشگاهی در صفحه توئیترش نوشت: خرید امروز در تهران. همان چیزی که شما نگرانش بودید. توئیت سفیر انگلیس در واکنش به رفتار هموطنانش است که در عرض یک ساعت فروشگاه‌های انگلیس را خالی کردند .

تشکیل پرونده درباره توهین به مردم قم

 شنیدیم که، در پی انتشار ویدئوی توهین آمیز نسبت به پرسنل خدوم درمانی، دادستان قم از تشکیل پرونده قضایی برای کمدین توهین کننده و احضار وی به دادسرا خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام غریب افزود: پیشتر نیز پرونده قضایی برای یک مستند ساز و یک شاعر که مطالب توهین آمیزی راجع به مردم قم مطرح و در فضای مجازی منتشر کرده بودند تشکیل شده و در حال رسیدگی است. وی افزود: امنیت و آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضا است و در شرایط فعلی با کسانی که این آرامش را خدشه دار کنند یا اقدام به نشر اکاذیب و آمار کذب نمایند بشدّت برخورد خواهد شد.

بطحایی عضو خبرگان رهبری مبتلا به کرونا شد

 دست آخر اینکه، دفتر آیت‌الله بطحایی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأیید خبر ابتلای این عضو خبرگان رهبری به کرونا از مردم خواست که برای سلامتی وی دعا کنند.به گزارش ایلنا در اطلاعیه دفتر این عضو خبرگان رهبری آمده است: از مردم شریف و ولایی ایران اسلامی می‌خواهیم در این ماه عزیز برای سلامتی کامل و عاجل تمامی بیماران و نیز آیت‌الله بطحایی گلپایگانی که عمر خود را صرف تعلیم و تعلم و خدمت در مسیر ترویج فرهنگ علوی نموده و اینک به‌دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند دست به دعا برداشته و برای دفع بلایا؛ حضرت صدیقه طاهره را که امام عسکری می‌فرماید؛ نحن حجج‌الله علی الخلق و جدتنا فاطمه حجه‌الله علینا؛ به درگاه خداوند متعال واسطه قرار دهیم تا دفع هرگونه بلایا از همگان و همچنین معظم له گردد چرا که باری تعالی می‌فرماید؛ و اذا مرضت فهو یشفین.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7304/3/538898/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها