تلگراف خبــــــر



مدیر‌عامل مؤسسه خانه کتاب، از ارسال 25 هزار بسته پستی بعد از اجرای طرح «عبور از کرونا با کتاب» مؤسسه خانه کتاب تا 12 فروردین‌ماه خبر داد. به گفته نیکنام حسینی‌پور: در مجموع 620 ناشر، کتابفروش و فروشگاه آنلاین کتاب عضو سامانه پست مؤسسه خانه کتاب هستند.ارزش ریالی مرسوله‌ها در این مدت برابر با دو نیم میلیارد ریال است.
نمایشگاه آن‌لاین هنری با هدف حمایت از هنرمندان، مهرورزی و کمک به کارگران روزمزد منطقه نصیرآباد و با رویکرد «کرونا و رنسانس جهان معاصر» فراخوان خود را منتشر کرد. آخرین مهلت تکمیل فرم آنلاین ثبت نام، ارسال تصاویر آثار و مدارک  دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه است.
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا با صدور اطلاعیه‌ای کتابخانه‌های عمومی کشور را تا ۲۲ فروردین ماه تعطیل اعلام کرد.
«هنر قرن بیستم خاورمیانه» این دوره ساتبیز به دلیل شیوع ویروس کرونا در لندن به صورت آنلاین برگزار شد و فروشی بیش از ۲.۱ میلیون پوندی را ثبت کرد.در حراجی امسال ساتبیز در مجموع ۷۱ اثر ارائه شده بود اما با اعلام خبر برگزاری آنلاین حراجی، شماری از ارائه کنندگان در حراجی شرکت نکردند و در نهایت بیش از نیمی از آثار یا در حراجی ارائه نشدند یا خریداری به قیمت مورد نظر نیافتند.
مهدی سجاده‌چی (رئیس انجمن فیلمنامه‌نویسان) با نگارش نامه‌ای پیشنهاداتی برای نحوه توزیع عیدی بین اعضای صنوف خانه سینما مطرح کرد. او در این متن بیان داشته :از مدیران خانه سینما می‌خواهم حال که فرصت هست اشتباه احتمالی خود را جبران کرده و صدای مدیران اصناف را بشنوند؛.بروید و با مسئولین سازمان سینمایی مذاکره کنید، چانه بزنید، فشار بیاورید و در صورت نیاز از توان فشار آوردن اصناف استفاده کنید تا عیدیِ داستان شده امسال به همه اعضای خانه سینما تعلق گیرد.
جی کی رولینگ اعلام کرد به دنبال گسترش ویروس کرونا و در خانه ماندن  خانواده ها لزوم سرگرم شدن  کودکان بیشتر شده است  و برای کمک به والدین طرح همخوانی کتاب های هری پاتر را راه اندازی کردم.این طرح  به نام هری پاتر در خانه با همکاری  5 ناشر امریکایی اجرا می شود و علاوه بر کتاب، پازل ها،فیلم ها آزمون ها و مقالات مرتبط با داستان های هری پاتر را نیز در برمی‌گیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7313/14/539845/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها