اخبــــار




کالدرون: وقت مناسبی برای صحبت در مورد فوتبال نیست

گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به برخی شایعات مبنی بر حضورش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: « با توجه به شرایطی که در سرتاسر دنیا وجود دارد، همه درگیر ویروس کرونا هستند و فکر نمی‌کنم وقت مناسبی برای صحبت در مورد فوتبال باشد. امیدوارم همه مردم در مقابل ویروس کرونا اتحاد داشته باشند تا هر چه زودتر این ویروس دست از سر دنیا بردارد. آنچه مشخص است همه مردم باید تمام تلاش خود را معطوف به مبارزه با کرونا کنند و در زمانی که شرایط عادی شد، در مورد فوتبال صحبت خواهیم کرد. برای تیم ملی ایران هم بهترین آرزوها را دارم.»

احتمال شروع بوندس لیگا از ۲۰ اردیبهشت

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان احتمالاً از 20 اردیبهشت از سر گرفته خواهد شد اما بازی‌ها پشت درهای بسته انجام می‌شود. این تاریخ به پیشنهاد سازمان لیگ آلمان تعیین شده که تصمیم نهایی درباره زمان شروع دوباره لیگ‌های فوتبال آلمان به عهده آن است. در این شرایط، در هر بازی تنها 126 نفر اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت که شامل بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی 2 باشگاه، توپ جمع کن‌ها، مأمورین حراست استادیوم، نمایندگان 2 باشگاه و حداکثر 30 روزنامه‌نگار خواهد بود اما در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت ستاره‌های خارجی سری A برای از سر گرفتن تمرینات‌شان در این کشور به گوش می‌رسید، جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد که قرنطینه در این کشور تا سومین روز از ماه مه (14 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. بیانیه کونته بدان معناست که تمرینات تیم‌های ایتالیایی هم تا 14 اردیبهشت ممنوع خواهد بود و به این ترتیب وقفه به وجود آمده در برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا حداقل 3 هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

زنیت مشکل مالی ندارد که آزمون را بفروشد

خاویر ریبالتا مدیر ورزشی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ درباره فروش سردار آزمون به ناپولی در زمان نقل و انتقالات گفت: «من هم یک سری از این اخبار را در روزنامه‌ها خواندم. تنها می توانم بگویم که پیشنهادی به دست ما نرسیده است. سردار آزمون مهاجم کاملی است و با توجه به سنی که در آن قرار دارد از تجربه بالایی برخوردار است. او بازیکن مهمی برای ما بوده است و گل های خوبی نیز به ثمر رسانده است و از نظر من مهاجم کاملی است. زنیت مشکل مالی ندارد و ما قصد فروش بازیکنان خود از جمله سردار آزمون را نداریم و هر تیمی بخواهد برای او اقدام کند کار آسانی ندارد.»

جهانبخش: همه از اسکوچیچ حمایت کنند

علیرضا جهانبخش هافبک برایتون درباره اینکه خیلی ها از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شگفت‌زده شدند و گفتند رزومه او ضعیف است به سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال گفت:« در ایران ما به سورپرایز کردن عادت داریم. البته منظور بدی ندارم. آقای اسکوچیچ سال‌ها در فوتبال ایران بوده است و فرهنگ ما را می‌شناسد و تجربه خوبی دارد و به نظرم همه اکنون باید او را حمایت کنیم.  همچنین شنیدم کریم باقری هم به تیم اضافه شده که خبر بسیار خوبی است. من با اسکوچیچ قبلاً ملاقات کردم و صحبت‌های خوبی بین ما رد و بدل شد. او قصد داشت برای دیدن من به انگلیس بیاید ولی شرایط آب و هوایی اجازه نداد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7319/11/540355/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها