اخبار




حمله تند دادکان به مدیران فوتبال و ورزش ایران

محمد دادکان در مورد  فساد در ورزش به  خصوص در فوتبال به ورزش سه گفت: «متأسفانه در حال حاضر فساد در ورزش در حال گسترش است. با توجه به  وجود فساد در جامعه چطور توقع دارید در فوتبال فساد وجود نداشته  باشد. در حال حاضر باشگاه پرسپولیس و استقلال  بیش از ۱۰۰  میلیارد تومان بدهکار هستند. یکی نیست این موضوع را بررسی کند که چه مقدار از این مبلغ به زمان وزارتخانه فعلی مربوط است. چند وقت پیش هم حکم جدیدی از AFC صادر شد و مبلغ ۴۶۰ هزار دلار، معادل با ۱۰ میلیارد تومان؛ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. خب بفرمایید چه کسی پاسخگوی این ضعف مدیریتی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است؟ من نمی دانم چرا وزارت ورزش جلوی آقایان را نمی گیرد مثلاً  مدیر عامل قبلی پرسپولیس در شش ماه مدیریتش ۶ میلیارد جابه جا کرد و هیچ کسی هم پیگیر ماجرا نشد .»

واکنش وریا به صحبت های مدیرعامل استقلال

وریا غفوری درباره شیوع ویروس کرونا، گفت: «قبل از شروع قرنطینه به سنندج سفر کردیم و اکنون نیز بیش از یک ماه است که در این شهر هستیم. در منزل پدری حضور دارم و قرنطینه خانوادگی را سپری می‌کنم. تنها برای تمرین و در یک فضایی که تنها خودم و یک همراه دارم، با حفظ فاصله اجتماعی تمرین می‌کنم.» به گزارش سایت باشگاه استقلال، کاپیتان آبی‌پوشان در مورد انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال گفت: « صحبت‌های آقای سعادتمند را شنیدم و امیدوارم این صحبت‌ها به عمل تبدیل شود. ای کاش مدیران استقلال به اندازه می‌ماندند تا بتوانیم کار آنها را قضاوت کنیم. از روزی که من آمدم هر سال مدیریت تغییر کرد و امسال بیش از همیشه شاهد تغییرات بودیم.» غفوری ادامه داد: «علاقه قلبی‌ام این است که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. البته‌ خیلی‌ها دوست داشتند این اتفاقات برایشان رخ دهد ولی این موضوع برای آنها اتفاق نیفتاد و امیدوارم بتوانم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.»

محرومیت 5 هوادار پرسپولیس به مدت 2 سال

کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس صادر کرد. در خصوص شکایت باشگاه تراکتور علیه برخی تماشاگران منتسب به باشگاه پرسپولیس مبنی بر انجام رفتارهای توهین آمیز از طریق ساخت و انتشار کلیپ و استفاده از شعارهای نژادپرستانه در استادیوم آزادی در دیدار دو تیم از مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و نظر به اینکه در رابطه با باشگاه پرسپولیس از حیث مسئولیت بر رفتار و اقدامات تماشاگران خود و همچنین اقدامات تماشاگران در داخل استادیوم، 5 هوادار پرسپولیس که نام‌شان در حکم برده شده، به مدت دو سال از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال سراسر کشور محروم شدند.

پایان لیگ بسکتبال بدون معرفی قهرمان و برترین‌ها

فدراسیون بسکتبال با انتشار اطلاعیه‌ای پایان لیگ برتر بسکتبال را اعلام کرد. در بخشی از متن این اطلاعیه آمده است:« با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت ورزشکاران، فدراسیون بسکتبال ضمن اخذ نقطه‌ نظرات باشگاه‌های حاضر در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، با عنایت به نامشخص بودن پیش‌بینی زمان خروج از بحران ویروس کرونا و تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، ضمن لحاظ نمودن حفظ رده‌بندی تیم‌های باشگاهی در پایان مرحله گروهی و عدم اعلام قهرمان لیگ فصل حاضر، تصمیم به اتمام لیگ برتر فصل مسابقاتی 99-98 گرفت.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7323/11/540659/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها