کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی به بهانه فروش خودرو




گروه حوادث/ کلاهبرداران حرفه ای که به بهانه فروش خودروی لیزینگی ۱۰ میلیارد تومان به جیب زده بودند ازسوی پلیس دستگیر شدند.
سردار علی رضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت:  اواخر بهمن سال گذشته پرونده ای با ۳۰ شاکی برای رسیدگی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد . در این پرونده شاکی ها مدعی بودند برای خرید خودروی لیزینگی به یک شرکت مراجعه و با عقد قرارداد تحویل ۳۰ روزه خودرو، مبالغی  از ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان  به حساب شرکت واریز کرده بودند ولی پس از گذشت چند ماه خبری از تحویل خودرو نبوده و با مراجعه به شرکت متوجه می‌شوند سرشان کلاه رفته و شرکت و خودرویی درکارنیست.  بنابراین با شکایت به شعبه یک بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ تهران خواهان رسیدگی به پرونده بودند.
 کارآگاهان با آغاز تحقیقات پلیسی دریافتند مدیر عامل شرکت با هویت جعلی در دو ناحیه شمال و شرق تهران دفتر لیزینگ خودرو تأسیس و با همکاری سایر همدستانش کلاهبرداری کرده‌اند.
 کارآگاهان  با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم موفق شدند هویت واقعی سرکرده ۳۳ ساله باند را شناسایی کنند و در ادامه تحقیقات پلیسی دریافتند متهم سابقه دار بوده و  ۲ فقره سابقه کلاهبرداری در سال های اخیر دارد و تحت تعقیب سایر مراجع قضائی به اتهام کلاهبرداری است. رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:  بازپرس پرونده دستور دستگیری سرکرده باند و سایر اعضا را صادر کرد  که در نهایت با انجام اقدامات ویژه پلیسی کارآگاهان مخفیگاه تبهکاران را در محدوده ولنجک شناسایی و روز سه شنبه  در یک عملیات پیچیده پلیسی سرکرده باند به همراه ۶ همدستش دستگیر و به اداره چهاردهم انتقال یافتند متهمان  به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند و  با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7323/9/540684/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها