اخبار




تعرض به دختر جوان به بهانه ازدواج

گروه حوادث / دختر جوانی که مدعی است 3 سال قبل با وعده ازدواج پسر جوانی فریب او را خورده و  مورد تعرض قرار گرفته با شکایت به دادگاه کیفری استان تهران خواستار مجازاتش شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال 98 با شکایت دختر جوانی به دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. دختر جوان در اظهاراتش گفت: سال 95 از طریق یکی از دوستانم با او آشنا شدم. رابطه ما هر روز بهتر می شد تا اینکه یک روز کسری با این بهانه که قصد دارد من را به خانواده اش معرفی کند مرا به خانه شان دعوت کرد اما وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم او تنهاست . می خواستم از خانه اش بروم که مرا مورد تعرض قرار داد. پس از آن هم به بهانه ازدواج و اینکه مرا دوست دارد۳ سال مرا اغفال کرد  اما از چند ماه پیش ناگهان شماره تلفن و خانه شان را عوض و ارتباطش را  با من قطع کرد.
دختر جوان در ادامه توضیح داد: برای پیدا کردن ردی از او همه جا را گشتم و هر نشانی که از او داشتم را دنبال کردم تا اینکه موفق شدم آدرس خانه جدیدشان را با تعقیب کردن از محل کارش پیدا کنم. وقتی هم من را دید با قاطعیت به من گفت که دیگر قصد ادامه رابطه با من را ندارد. حتی وقتی گفتم به اتهام تجاوز شکایت می‌کنم گفت که اگر باهوش بودی همان بار اولی که این اتفاق بین ما افتاد باید اینکار را می کردی و حالا هم بعد از 3 سال چیزی را نمی توانی ثابت کنی پس برو دنبال زندگی خودت و دست از سر من بردار. این مسأله باعث شد تا من از کسری شکایت کنم و از دادگاه هم درخواست می کنم تا این فرد را مجازات کند.
بعد از اظهارات دختر جوان، متهم احضار شد و پس از حضور در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران مدعی شد: شاکی را اصلاً نمی‌شناسم! شاید او من را با شخص دیگری اشتباه گرفته است!
قضات پس از بررسی پرونده متن پیامک های رد و بدل شده میان آن 2 را نشان دادند که او بلافاصله حرفش را عوض کرد و گفت: او را می‌شناسم اما با او رابطه خاصی نداشتم. یکی از دوستان مشترک ما را بهم معرفی کرد و پس از چند جلسه که با او گفت وگو کردم متوجه شدم که به لحاظ فرهنگی و اخلاقی با هم سنخیتی نداریم بنابراین از او خواستم که دیگر با هم ارتباطی نداشته باشیم اما چون ما وضع مالی خوبی داریم این خانم قصد دارد تا با شکایت از من اخاذی کند.
بررسی عکس ها و پیامک‌های رد و بدل شده بین این دو  نشان می‌داد آنها مدت زمان زیادی با هم ارتباط داشته‌اند و ادعای دختر کاملاً درست است. البته در مسیر بررسی پرونده پزشکی قانونی نیز گزارشش را مبنی بر اینکه رابطه بین این 2 نفر وجود داشته را به دادگاه ارائه کرد اما در ادامه گزارش هم قید شده که در حال حاضر بررسی ادعایی دختر در خصوص اینکه 3 سال قبل مورد تعرض قرار گرفته، امکان پذیر نیست.
پس از تکمیل تحقیقات به عنوان متهم محاکمه شد و در دفاع از خودش گفت: با اینکه با او چند باری صحبت کردم اما ادعاهای او و نظریه پزشکی قانونی را قبول ندارم. این خانم  قصدش فقط اخاذی است. قضات پس از شنیدن اظهارات شاکی و متهم برای صدور حکم وارد شور شدند.

آدم ربایی دو برادر برای ۴۵ میلیون تومان

گروه حوادث/ دو برادر که به خاطر پس گرفتن طلب ۴۵ میلیون تومانی خود نقشه ربودن مرد بدهکار را طراحی و اجرا کرده بودند از سوی پلیس کرمانشاه دستگیر شدند.
سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: چند روز قبل مردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن  یکی از ساکنان روستای تبرآباد شهرستان کرمانشاه  خبر داد. پس از دریافت این خبر مأموران پاسگاه قزانچی به سرعت وارد عمل شدند. بر اساس اطلاعاتی که فرد تماس گیرنده در اختیار پلیس ۱۱۰ قرارداده بود راننده یک خودروی پژو پارس عامل این آدم ربایی بوده  که مأموران این پاسگاه به سرعت با اجرا کردن طرح مهار موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و پس از حدود هفت کیلومتر تعقیب و گریز آن را متوقف کردند و مرد ربوده شده را نجات دادند. همچنین یک قبضه اسلحه کلت به همراه ۴ عدد فشنگ مربوط به آدم ربایان نیز در داخل خودروی پژو پارس کشف شد.
 این فرد پس از آزادی به پلیس گفت که مبلغ ۴۵ میلیون تومان  به فرد آدم ربا و برادرش بدهی دارد و آنها به همین دلیل نقشه ربودنش را کشیده اند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: گروگان آزاد شده در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که برادر فرد آدم ربا نیز در انجام این کار نقش داشته و  در خانه باغی حوالی روستای  قزانچی مخفی شده است.
مأموران نیز با دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مقام قضایی به سرعت به محل یاد شده مراجعه اما تعدادی از کارگرانی که مشغول به کار بودند عنوان کردند که شخص موردنظر دقایقی قبل محل را ترک کرده است.
سردار جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص گفت: تلاش برای دستگیری دیگر عامل آدم ربایی ادامه دارد.

محاکمه علنی عاملان شهادت دو مأمور ناجا در خرم آباد

گروه حوادث/ عاملان به شهادت رساندن  دو مأمور ناجا در پمپ بنزین خرم آباد در دادگاه کیفری یک استان لرستان علنی محاکمه شدند.
رئیس کل دادگستری استان  لرستان در این باره به میزان  گفت:  دو نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در بهمن سال ۱۳۹۷ با عملیاتی مشخص و مسلحانه ضمن ورود به یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان خرّم آباد مبادرت به شهادت دو نفر از مأمورین نیروی انتظامی کرده و پس از انفجار تانکر حامل سوخت توسط مین پدالی، از محل جرم گریختند که با  دستورات ویژه قضایی و پیگیری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در کمتر از چندین ماه به دام قانون گرفتار شدند و پس از تفهیم اتهام در مراحل دادسرا و همچنین دادگاه کیفری یک استان لرستان، اتهامات وارده را پذیرفتند.
رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به ۸ عنوان اتهامی مشارالیه‌ها خاطر نشان کرد: از جمله اتهامات این متهمان مباشرت در قتل عمدی شهید جابر بیرانوند و شهید نجم الدین باوی، معاونت در قتل عمدی ،  تخریب تانکر سوخت توسط مواد منفجره، حمل و نگهداری و خرید و فروش دو قبضه اسلحه کلاشنیکف، ایراد جرح عمدی با اسلحه کلاشنیکف، اخلال در نظم عمومی به وسیله اسلحه گرم، حمل و نگهداری یک عدد مین انفجاری جنگی و همچنین سرقت خودروی نیروی انتظامی است.
این مقام ارشد قضایی استان لرستان در ادامه افزود: متهمان مذکور ضمن حق داشتن وکیل در تمامی مراحل دادرسی از خود نیز دفاع کردند. رسیدگی به سایراتهامات آنان نیز در آینده برگزار خواهد شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7323/9/540685/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها