تلگراف خبر




سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره زمان بازگشایی سینماها گفت: «اخبار منتشر شده درباره بازگشایی سینماها در عید فطر در رسانه‌ها و فضای مجازی در حد پیش‌بینی است و تا امروز چیزی درباره بازگشایی سینماها و زمان آن اعلام نشده است. تنها شورا و ستادی که در این باره تصمیم‌گیری قطعی می‌کند، ستاد ملی مبارزه با کرونا است و سازمان سینمایی به تنهایی امکان و قدرت تصمیم‌گیری در این زمینه را ندارد و بعد از اعلام رسمی ستاد ملی می‌تواند در حدود اختیاراتش عمل کند.»
 احسان خواجه‌امیری، تیتراژ سریال «بچه‌مهندس ۳» را که در ماه رمضان از شبکه دو پخش خواهد شد، می‌خواند. این  سریال در مراحل فنی قرار دارد و فرهاد قائمیان، کامران تفتی، ثریا قاسمی، روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌باشی و فرناز رهنما بازیگران آن هستند.
نت گپ‌های یونسکویی با رویکرد ایجاد آگاهی فرهنگی از امروز آغاز می‌شود و اهالی فرهنگ با موضوعات فرهنگی و هنری در پخش زنده اینستاگرام حاضر می‌شوند. اصغر دادبه، عبدالمحمود رضوانی، بهاءالدین خرمشاهی، ایرج شهبازی، مهدی ماحوزی و لیلی انور از میهمانان این گپ‌ها هستند و نخستین روز آن با صدای علی خدایی از ساعت 21 و 30 دقیقه اجرا می‌شود. علاقه مندان می‌توانند این گپ‌ها را در اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو-ایران ببینند.
 خانه موسیقی ایران به‌دلیل شیوع بحران کرونا و بحران پیش آمده در بیانیه‌ای بر مطالبات صنفی هنرمندان در شرایط بحران شیوع ویروس کرونا و دغدغه معیشتی جدی اهالی موسیقی تأکید کرد و خواستار حمایت بیشتر وزارت ارشاد از هنرمندان و موسیقیدانان فعالی که در شرایط فعلی بیکار شده و در مضایق شدید مالی و اقتصادی گرفتارند شد.
 سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) اعلام کرد، اگر فیلم‌های سینمایی در رسانه‌های صوت و تصویر داخلی به نحو غیرانحصاری اکران شوند، می‌توانند از ظرفیت تبلیغات در صداوسیما بهره‌مند شوند.
فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی برنده جایزه بهترین فیلم بخش سینمای جهان جشنواره بین‌المللی فیلم کانزاس سیتی امریکا شد. این فیلم در بخش فیلم‌های بلند سینمای جهان این جشنواره شرکت کرده بود و قرار است پس‌ از بازگشایی سینماها در گروه هنر و تجربه اکران شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7326/15/540947/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها