رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در رزمایش همدلی برکت خبر داد

ایجاد 180هزار شغل با اولویت آسیب دیدگان از کرونا




محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در رزمایش همدلی برکت که با هدف ایجاد 180 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم با اولویت آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا در کشور که با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب سال جدید را به‌عنوان جهش تولید اعلام فرمودند و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در این خصوص اقداماتی در دست اجرا دارد. امسال 224 هزار شغل ایجاد می‌کنیم که 180 هزار شغل آن در قالب طرح‌های اجتماع محور و با اولویت آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا است.
وی افزود: در این مدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقداماتی در راستای افزایش سلامت مردم انجام داده است و تولیداتی در حوزه تجهیزات پزشکی داشته‌ایم. البته در اوایل اسفند ماه قرارداد خرید 50 میلیون ماسک با یکی از کشورهای اروپایی منعقد کردیم ولی آنها به تعهدات‌شان عمل نکردند.
وی افزود: بلافاصله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خصوص تولید ماسک وارد عمل شد و در حال حاضر روزانه یک و نیم میلیون ماسک تولید می‌کنیم که بزودی به تولید 4 میلیون ماسک در روز می‌رسیم.
همچنین آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: اقداماتی مخلصانه برای رضای خدا انجام شده است و آثار آن نیز پیدا است و رهبر معظم انقلاب هم تشویق‌هایی نسبت به این موارد دارند.بنابراین اگر بخواهیم به خودکفایی کامل برسیم، راهی جز تولیدات در این موارد وجود ندارد.
وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در همه زمینه‌ها فعال است، ابتکار و دانش دارند و اشتغال آنها هم زیاد است و به‌همین دلیل باید به رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تبریک گفت و یقین بدانید که این اقدامات در روز مبادا به درد می‌خورد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7329/5/541269/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها